Jump to content

SAT4ALL passeert de 3 miljoenste bezoeker!

Ron

Recommended Posts

Met een gemiddelde van 7895 bezoekers per dag is SAT4ALL zojuist sinds de oprichting eind februari vorig jaar de 3 miljoenste bezoeker gepasseerd.<BR>De gemiddeld 295000 hits per dag zorgen voor een hit totaal van XXXXXXX (dat kon mijn rekenmachine niet meer aan:-))))))<P>Na wat navraag bij de andere grote sites in satelliet land maken deze gegevens SAT4ALL toch de grootste satelliet hobby pagina van Europa.<P>Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken onze bezoekers van harte te bedanken voor het getoonde vertrouwen en het trouwe bezoeken van onze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>---------------<BR>Met dank aan <A HREF="http://www.THOIC.com" TARGET=_blank>www.THOIC.com</A> voor het ter beschikking stellen van de oude server statistieken.

Heb je wel rekening gehouden met de dagen dat Sat4all niet online was?<P>Ben trouwens blij dat de gang er weer lekker in zit. Maar gauw naar de 4 miljoen. wink.gif" border="0laugh.gif" border="0blush.gif" border="0

na dit mooie bericht te hebben gelezen denk ik dat er op het kantoor van c- iemand met een buro vol haar zit en een kale kop<BR>hehehehe<BR>laten we het zo houden <BR>greetings manta01

Natuurlijk, en wel op het hoofdkantoor van C* in Parijs. Dineetje erbij van Hollandse crackers in taquilla saus. Je mag zelf je toegangskaartjes proggen voor dit festijn.<P> rolleyes.gif" border="0 Droom ik nu hardop ????

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken onze bezoekers van harte te bedanken voor het getoonde vertrouwen en het trouwe bezoeken van onze site.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>ik dank U dat U ons ook bedankt !!!!<P> wink.gif" border="0

BenBem Natuurlijk, en wel op het hoofdkantoor van C* in Parijs. Dineetje erbij van Hollandse crackers in taquilla saus. Je mag zelf je toegangskaartjes proggen voor dit festijn.<BR> Droom ik nu hardop ???? <P> Mooie opmerking, en dan worden we door un getrakteerd op stripboeken van Freekie plus, daarna een filmpie en een ijsje!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Ha Ha Ha straks krijgen we nog een<BR>A status.<BR>kane we zelf een codering's norm<BR>gaan uitbrengen die (niet) te kraken is<BR>apkay.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.