Ga naar inhoud


SAT4ALL passeert de 3 miljoenste bezoeker!


Ron

Aanbevolen berichten

Met een gemiddelde van 7895 bezoekers per dag is SAT4ALL zojuist sinds de oprichting eind februari vorig jaar de 3 miljoenste bezoeker gepasseerd.<BR>De gemiddeld 295000 hits per dag zorgen voor een hit totaal van XXXXXXX (dat kon mijn rekenmachine niet meer aan:-))))))<P>Na wat navraag bij de andere grote sites in satelliet land maken deze gegevens SAT4ALL toch de grootste satelliet hobby pagina van Europa.<P>Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken onze bezoekers van harte te bedanken voor het getoonde vertrouwen en het trouwe bezoeken van onze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>---------------<BR>Met dank aan <A HREF="http://www.THOIC.com" TARGET=_blank>www.THOIC.com</A> voor het ter beschikking stellen van de oude server statistieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


na dit mooie bericht te hebben gelezen denk ik dat er op het kantoor van c- iemand met een buro vol haar zit en een kale kop<BR>hehehehe<BR>laten we het zo houden <BR>greetings manta01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk, en wel op het hoofdkantoor van C* in Parijs. Dineetje erbij van Hollandse crackers in taquilla saus. Je mag zelf je toegangskaartjes proggen voor dit festijn.<P> rolleyes.gif" border="0 Droom ik nu hardop ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken onze bezoekers van harte te bedanken voor het getoonde vertrouwen en het trouwe bezoeken van onze site.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>ik dank U dat U ons ook bedankt !!!!<P> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

BenBem Natuurlijk, en wel op het hoofdkantoor van C* in Parijs. Dineetje erbij van Hollandse crackers in taquilla saus. Je mag zelf je toegangskaartjes proggen voor dit festijn.<BR> Droom ik nu hardop ???? <P> Mooie opmerking, en dan worden we door un getrakteerd op stripboeken van Freekie plus, daarna een filmpie en een ijsje!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...