Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Sat liefhebbers,

Ik heb nog steeds geen beeld op de ned kanalen, ik heb de nieuwste B*R*S files van 12/9 via chipcat 2.3 op mijn fun 6 in 1 kaart geprogrammeerd.

Wie heeft voor mij een oplossing?

gr

Cris

Geplaatst:

de signaal sterkte is wel goed ..?

het nederlands pakket is altijd wat minder dan de rest

van de transponders

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Geplaatst:

kijk maar eens in die files of er onder de seca ident 0019 nog wat staat... indien ja > die weghalen en de ident wissen.

indien je een multicrypt kanaal te pakken hebt en je kunt niet specifiek aangeven dat er alleen naar irdeto gekeken moet worden kan het beeld zwart blijven. Dat is omdat je deco blijft proberen voor seca een key te vinden op je kaart (en gezien je die niet hebt / en dat niet werkt zul je geen succes hebben)

dus met isvedit even de eeprom openen en naar de seca section 0019 kijken.

cheers

Goodbye

Feder, Lyse

Geplaatst:

begin eerst eens te vertellen wat voor receiver je hebt. er is onlangs een PID-change geweest dus wellicht zit jouw IRD daar nog mee te hikken, een transponder-scan (of settingslijst update) zal wellicht uitkomst bieden.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

het lijkt er op door nog een keer die 12-9 files te proggen dat ik weer beeldn heb, maar jouw verhaal spreekt me zeker aan omdat ik ook files van E*T*C en R*P*o* heb geprobeerd waar ik geen beeld op had.

Geplaatst:

IK heb een scan laten uitvoeren helaas geen beeld wel op de fta kanalen beeld.

Maar ik heb de 12/9 files van B*R*S nog een keer geprogged en het lijkt te werken.

Geplaatst:

ik weet niet welke receiver je hebt.. maar pid's kunnen een onderdeel van de problematiek zijn...

maar die stomme 6in1 alleszins ook die jij noemde hebben seca zooi erin staan

Goodbye

Feder, Lyse

Geplaatst:

Met ISVedit kan je de key van je funkaart editen.

De pid moet je gaan wijzigen met een settingseditor, of de transponder opnieuw inscannen.

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Heb een gelijkwaardig probleem:

Topfield met MM-module en 6-1.

Laatste files en resultaat: om de 20/30 seconden valt het geluid weg. Dan komt er weer in beeld: geen of gecodeerde uitzending....etc. Ik snap er helemaal niets van.

Een week of drie terug alle kanalen opnieuw ingeladen, bleek het probleem te zijn (PID's). Alleen wat kan het nu zijn?

Geplaatst:

Klopt ik heb ook pentacrypt 1.09 moeten vervangen voor 1.11

dit loste mijn "bevriezing van het beeld op" waar je ook die scambled melding krijgt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen