Ga naar inhoud


SECA EN VIACESS in irdeto CAM !!!


stefke

Aanbevolen berichten

Ongeloofelijk maar waar, het is gelukt om S*c*a en V**c*ss in een irdeto cam te decoderen. Het werkt met het progje HBEMU en een season interface. Heb het hier draaien op een hummie 5400 met de nieuwe gepatchte software. Ga kijken of het sattelite fun board onder het topic loggen. Weet niet of ik de link het mag plaatsen.<P>Geloof me dit is geen onzin !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste AVALON,<P>Heb zojuist het programma geupd.<BR>Na het unzippen, compoort setting aanpassen in hbemu.txt. Dan programma starten en op button autoemm klikken, dan in het providerswindow naar SECEMU of VIAEMU. Season in de ontvanger en op seca of viacess kanaal afstemmen.<P>Als alles goed gaat zegt de hum smartdcard accepted en kijken maar. Bijna alles werkt. Enkel cine cinemas en taq X en XX komen niet vrij.<P>CAsystem heb ik op irdeto/betacrypt laten staan. <P>Zo simpel is het bij mij gegaan.<P>Stefke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbaasd me dat er hier zo weinig reacties op zijn! (op het Duitse board zijn in een paar dagen tijd meer als 200 berichten aan dit onderwerp besteed)<P>Het is nu dus echt mogelijk om de Seca-kanalen met een Irdeto ALLCAM te kunnen ontcijferen.<P>Dit zou je toch kunnen omschrijven als een doorbraak, gezien deze technologie ook wel op de andere coderingen toe te passen is volgens mij, zo niet komt daar binnenkort ook wel wat voor, het begin is er in ieder geval :-)<P>Bij mij draait het e.e.a. perfect, zowel Ird*t*, S*c* en V**c**ss, dit alles alleen met een kale Humax5400 (met patch).<P>Probeer het eens zou ik zeggen!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...