Ga naar inhoud


Dolby Digitaal en DTS


FredjeV

Aanbevolen berichten

@Bigboot: Ja eigenlijk wel maar de waren maar 7 euro per stuk dus ik dacht, ach het zal wel werken..... :-)

 

@TonskiDutch: Ik kan dus alleen maar aangeven op het stereo of DTS moet weergeven op deze DVD...

 

@Smutfan: Je hebt helemaal gelijk, na veel zoeken ben ik tot dezelfde conclusie gekomen... dat DTS voorop heeft niet zoveel te betekenen.... Dus moet ik nu mijn Luxman van maar 1900 (guldens gelukkig) maar over de schouder doen en een nieuwe kopen........ snik...

 

Jammer eigenlijk dat een DVD speler niet kan coderen wat ie allemaal voorop aan stikkertjes heeft. Werdt niet uitgelegd toen ik hem kocht overigens... "Nee hoor meneer, deze DVD speler kan ALLLLLEEEES aan...." Ja maar niet weergeven... SUFFE L*L! hahahhahaha

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb sinds vandaag ook een nieuwe DVD speler moeten aanschaffen en aangezien ik een phillips dolby prologic systeem heb met 5.1 aansluiting was het even zoeken...

en keuzen maken...

 

Ik heb nu de phillips DVD 763SA matchline met alles aan boord + super audio cd ect.. en ook een decoder en moet zeggen werkt perfect.

Wat alleen vreemd is dat ie bij het draaien van een SVCS niet laat zien hoeveel tijd er nog te gaan is..

Maar het is wel een alles eter.. daar ben ik ondertussen wel achter gekomen..

Hopenlijk is het een goede koop en geen slechte.

 

Greetzzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...