Ga naar inhoud


is het plaatsen van satellietinformatie nu ook niet meer toegelaten?


Gast

Aanbevolen berichten

hi,<BR>ik heb een hekel aan mensen/bedrijven die te pas en vooral te onpas satellietsite's sluit.<BR>ik had een site met informatie waarop stond dat welke zenders erbij waren gekomen op welke satelliet,welke er verdwenen was of ze begonnen waren met coderen e.d.<BR>er stond enkel informatie over zenders in en geen foutieve zaken.toch vonden ze het blijkbaar nodig om deze site te sluiten.<BR>is het nu al niet meer toegelaten om informatie te schrijven over onze satelliethobby?amaai t'is ver gekomen.<BR>straks mogen we geen freq en pid code's niet meer gaan uitdelen aan medehobyisten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Je kan bij je provider of webspace aanbieder vragen waarom de site is gesloten. Ze doen dit niet voor niets als je een free webspace aanbieder hebt die zal sneller de site sluiten dan een provider waar je lid bent. En als je niets illegaals erop hebt staan mogen ze naar mijn inzien niet zomaar een site sluiten. Als je bijvoorbeeld een reclame banner plaatst van een hobbyboard dan kunnen ze hem sluiten volgens mij.<P>Hoop dat je er wat aan hebt.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator SAT4ALL™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn homepage is sinds gisteren gesloten; gebanned door de webmaster. Ik had aangegeven dat ik een liefhebber ben van Science-Fiction en nu word ik beschuldigd van discriminatie van de aardse bevolking......Gel.. in de ruimte ?! Succes collega's met het actualiseren van deze spannende en dus leuke hobby. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...