Ga naar inhoud


flashen firmware en f*ncard


Gast

Aanbevolen berichten

mijn philips ontvanger is geflashed met nieuwe firmware maar nu vang ik wel veel kanalen maar soms vallen die weg en moet ik de ontvanger uitschakelen is dat een normaal verschijnsel of moet ie dan opnieuw geflashed worden of is de f*ncard niet goed ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Definieer "nieuwste" firmware ...

Het komt af en toe voor dat de gepatchte Philips "vast slaat"; uitzetten is dan de enigste remedie... Dat zenders wegvallen heb ik nog nooit gehoord.

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de nieuwste firmware bedoel ik de nieuwste file die op dat moment te vinden was om de firmware te flashen,maar heb ondertussen begrepen dat ik hem opnieuw moet flashen met en eerdere versie omdat de huidige versie n duister problempje heeft (vraag me niet wat dit is de eerste keer dat ik het zelf probeer)maar toch bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hels bedoelt te zeggen, geef maker en versie van FW daar er grotere verschillen zijn bijv 1.56 van M_Z (euromuis) of Zibi 8 nl + emu.

als je dus de zibi 9 hebt, deze geeft inderdaad problems

doe er een met emu in , ook geen funcard problemen meer

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

de firmware die problemen gaf was dus de 6072-zibi8-plus-beta2r2 en nu hebik een oudere versie zibi7-5-6072-ned-test er op staan en voorals nog werkt die redelijk alleen soms slaat de decoder vast en dan reset ik m dan moet ik de kanalen opnieuw hernummeren maar voor de rest werkt he

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is dus inderdaad een niet stabiele versie, staat niet voor niets beta in. zoek eens bij de http://philipsclub.host.sk/ of http://www.zeguers.be/ naar de versie welke ik gebruik, zeer stabiel.

 

kan je de FW ook mailen (antwoord via PM)

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...