Gast Geplaatst: 30 september 2003 Geplaatst: 30 september 2003 Satters, Wanneer ik de Asscom ontvanger uit/aan zet verschijnt het menu, zijn er meer mensen die hier last van hebben ?? Of is dit misschien het Seca 2 probleem waarover op de site van M_Z wordt gesproken ? Thanks, Saku
gerrit B Geplaatst: 30 september 2003 Geplaatst: 30 september 2003 Ik denk van wel, Het is nl. een probleem met de software Met de wijzigingen naar seca2 schijnt c+ een sofware update te hebben verstuurd waardoor dit probleem is ontstaan. Nu ben ik van mening dat als je een ontvanger hebt gekocht welke volgens de importeur ook geschikt is voor seca2 dat deze dat dan ook moet zijn. De importeur heeft C+ verzocht, en tevens de oplossing aangeboden, hoe dit op te lossen, maar op een of andere manier werkt het toch niet helemaal. Met als gevolg dat als je weer gewoon wilt kunnen kijken dan zul je zelf aan het werk moeten. De oplossing is vrij eenvoudig nl. gewoon nieuwe software er in en het probleem is opgelost. In dit forum kun je, denk ik, genoeg informatie vinden over hoe en wat. Lukt het niet stuur effe een mailtje dan help ik je wel verder. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Gerrit, Kun je iets specifieker zijn welke software je hier bedoeld ?, orginele, angepaste ? Thanks, Saku
gerrit B Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 ik heb het over de originele software An1Ned1 dit is voor zover mij bekend, de laatste software. Na deze geinstalleerd te hebben moet je er nog een patch overheen zetten en dan zijn ook de laatste problemen opgelost en staat er de nieuwste zenderlijst in welke je ook zelf kunt wijzigen. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen