Ga naar inhoud


Schandalig:(


Ron

Aanbevolen berichten

Blijft het vreemd vinden te eerste moet je die mail gewoon negeren lijkt me want niemand op dit board wist er tot aan die posting niets vanaf en ten tweede wordt een van de namen van een satzaak erin genoemd die er dan helemaal niets mee te maken heeft.<P>Satwatcher<p>[ 09-05-2001: Message edited by: Satwatcher ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


confused.gif" border="0 Niemand wist er iets van af? Die mailing kwam ook pas vanochtend binnen. Zijn mailinglist wordt overigens naar minstens een paar honderd mensen verstruurd. Ik krijg al 2 jaar lang e-mail van die man en normaal verkoopt hij alleen cd's met illegale software (niks mis mee:-))) maar nu begint hij met dit soort praktijken en ik vindt dat men dat mag weten. Dat die zaak er niets mee te maken heeft lijkt me uit de strekking van zijn tekst vrij duidelijk, maar wij zullen de wijze raad van een oud sat4all medewerker natuurlijk ter kennisgeving aannemen smile.gif" border="0<BR>Of wij die mail negeren of niet, lijkt mij echt alleen een zaak van sat4all, en niet van members.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robbie,<P>was jij niet dezelfde Robbie dit dit zei:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> En jullie vinden het gek dat C+ jullie dwars zit<BR>Dit is GEEN hobby board maar een vrijschakelboard sorry dat ik het zeg<BR>Ik vind de kwaliteit naar beneden gaan<BR>Robbie <P> <HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic[Q], ik had het je al eens gezegd, laat die emailadressen en namen nou gewoon WEG. Je mening is ook wel duidelijk als je de adressen etc. weg laat. En waarom mag het verkopen van illegale software wel, maar goldwafers niet? Zoveel verschil zit daar niet tussen. <P>Verder wil ik toch even zeggen dat er naar mijn mening ZEER overdreven op gereageerd wordt. Willen de heren misschien zelf ontkennen dat zij ook wel eens geld aan de hobby hebben verdiend? Ik ben het ook niet eens met handelaren die woekerprijzen voor goldwafers ed vragen. Maar zo lang de prijzen een beetje redelijk blijven (dus onder de prijs van canal+) is er imho niks mis mee. <P>Exposure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

over het verhandelen van software werd door mij met een zeer grote knipoog geschreven. Natuurlijk mag dat ook niet.<BR>Ik durf rustig te ontkennen dat ik ook maar 5 cent verdient heb met mijn hobby. Die heeft alleen maar geld gekost.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor dat geld koop je alles om het zelf te doen.Dit is zo makkelijk, een kind kan de was doen.<BR>Update kosten vind ik een beetje aan de hoge kant.Het meeste werk zit in het terug sturen van de kaart.En ik kan dat weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de topic eerlijk gezegd verkeerd begrepen <BR>Ik heb personelijk een hekel aan mensen die alleen maar weten hoe een proggrammer werkt en niet waarom het werkt ik heb nog nooit een kaartje verkocht of aan een "vriend " gegeven want die komt waarschijnlijk dan alleen het eind van de maand langs als zijn kaartje geupdated moet worden<BR>en wat ik geschreven hebt dat zag ik ff zo !<P>Robbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Helaas moet ik dit onderwerp nog even aanhalen. Ik kreeg van S@t-Vi#%&on uit Lei&*n volgend deigmailtje:<P>----<BR>20-05-2001<P>G.!. K^k <BR>S@t-V%s*#n, N@d#r$a%d <P><BR>geachte heer,<BR>Hierbij wil ik uw dringende aandacht vestigen op het volgende.<P>Op uw sat4all site kwamen wij het volgende ondertsaande bericht tegen:<BR>Voor iedereen die niet zelf in staat is om goldcards te programmeren...<BR>Dit is zeker geen commercieele aanbieding, gewoon een hobbiest die andere hobbiesten de mogelijkheid wil bieden om zelf wat<BR>te spelen met digitale ontvangers!<P>Met een 'gekraakte' kaart kun je een groot aantal kanalen ontvangen (200+) met een simpele digitale ontvanger (kost ongeveer fl. 1000,- incl. schotel en toebehoren).<BR>Kijk maar eens bij <A HREF="http://www.sat%lli&t-sh@p.nl/" TARGET=_blank>http://www.sat%lli&t-sh@p.nl/</A> of <A HREF="http://www.s@t-v$s*#n.nl/" TARGET=_blank>http://www.s@t-v$s*#n.nl/</A> Gewoon je kabel-abbo opzeggen en met<BR>die besparing heb je die fl. 1000,- in een paar jaar terugverdiend!<P>De huidige keys geven je toegang tot alle gecodeerde C+ kanalen Daarnaast is nog een groot aantal Frans, Duits en Spaans-talige<BR>gecodeerde zenders te ontvangen (meer dan 200 kanalen!).<BR>Ook Nederland 1, 2, 3, RTL 4, 5, SBS 6, Net 5, TMF9, MTV, Yorin, V8 en BVN zijn te ontvangen.<P>Er zijn twee coderingstechnieken mogelijk. De oude Irdeto en de nieuwe Seca. Afhankelijk van deze codering moet je een ontvanger aanschaffen en kun je dus bepaalde kanalen wel of niet ontvangen.<BR>Een goede ontvanger is de Philips DST-5816 of DSX-7071.<BR>Op dit moment heeft S@t-V#s@&n een hele goede aanbieding met de Grundig DTR6001. Kost incl. schotel fl. 1199,-. Die ontvanger<BR>is geschikt voor Seca, maar kan met speciale modules (Cam's<BR>genaamd) ook Irdeto, ViaAccess enz. aan. Zo'n module kost momenteel<BR>nog fl. 400,-.<P>Ik kan het volgende leveren:<P>Starter-pakket: 1 goldcard met Seca of Irdeto keys (2 maanden geldig).<BR>Kosten: fl. 100,-<P>Update-pakket: je stuurt je oude goldcard terug en ontvangt per omgaande post je kaartje terug met de nieuwste keys!<BR>Kosten: fl. 25,- (per 2 maand dus).<P>Extra-pakket: 2 goldcards met Seca of Irdeto keys. Eentje wordt je toegestuurd, de andere pas als de nieuwe keys binnen zijn voor de<BR>volgende 2 maanden. Je stuurt die oude dan retour voor updates (zie Update-pakker).<BR>Kosten: fl. 150,-<P>Alle kosten zijn incl. verpakken en verzenden.<P>Ik kan natuurlijk niet garanderen dat het altijd mogelijk zal blijven om digitale kanalen op deze manier te ontvangen! Zolang<BR>het werkt blijft het mogelijk om updates te kopen... hehe...<P><BR><B><BR>Dit bericht is nooit door S#t-V@s%$n op uw sit noch op andere nationale c.q internationale sites door ons geplaatst.<P>Gezien de inhoud en strekking van dit bericht zeer schadelijk is c.q kan zijn voor ons bedrijf S@t-V$s#&n- verzoeken wij u om binnen 48 uur dit bericht in zijn geheel van uw site te verwijderen. Er is sprake van o.a. Onfatsoenlijke inhoud -onjuist onwaar beeld geschtetst van ons volsterkt bonafide bedrijf.<BR>Indien u hieroe niet overgaat, zullen wij u onmiddeleijk in rechte betrekken via onze advocaat mw. Mr. Drs. W.M. Eecen-Bokhorst te Heerhugowaard. <BR>Wij zullen dan overwegen: <BR>1. een kort geding om de bewuste reclame uitingen te verbieden en eventueel een schadevergoeding te vorderen;<BR>2. een klacht in te dienen bij de Reclame Code Commissie;<BR>3. strafrechtelijke maatregelen zoals een aanklacht op grond van laster ofwel smaad ofwel bedrog door oneerlijke mededeling.<P>Wij hopen u hiermee te laten zien dat er niet te spotten valt met ons-en een keiharde aanpak noodzakelijk is.<BR>na de gestelde termijn zullen wij uw site nogmaals controleren op bovengenoemde feiten.<P><BR>Hoogachtend,<P>G.%. K@k<BR>Directeur<BR>S@t-V&s%#n, Nederland<BR></B><BR>-------------------------------------------<P>Beste S@t-V&s%#n,<P>Als je ons dergelijke dreigende e-mail gaat sturen is bij ons natuurlijk alle respekt voor uw 'bonafide' handel direct verloren gegaan. Als u ons gewoon netjes gevraagd had het bericht te verwijderen hadden wij dat zeker gedaan.<BR>Het was overigens uit de strekking van het bericht volkomen duidelijk dat het hier om een van uw klanten ging die over de rug van de Nederlandse burger snel en makkelijk een centje bij wilde verdienen en dat uw satelliet-zaakje er niets mee te maken heeft.<BR>Bovendien waren de links naar uw bedrijf netjes ge-XXX't.<BR>Waarom u dan toch als een doldwaze met gerechtelijke stappen gaat schermen is ons niet helemaal duidelijk. Ik weet dat u hier regelmatig leest (natuurlijk om op de hoogte te blijven van de laatste frequenties) dus vandaar dat ik mijn antwoord hier op het board schrijf.<P>Met vriendelijke groet,<P>Toxic[Q]<P>P.s. Met ons valt ook niet te spotten.<p>[ 25-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...