Ga naar inhoud


Schandalig:(


Ron

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Vanaf nu is het mogelijk om bij mij goldcards te kopen voor het<BR>ontvangen van o.a. Canal+ via de Astra-satellieten.<P>Met zo'n gekraakte kaart kun je een groot aantal kanalen<BR>ontvangen (800+) met een simpele digitale ontvanger<BR>(kost ongeveer fl. 1000,- incl. schotel en toebehoren).<BR>Kijk maar eens bij <A HREF="http://www.shitXXX-***geen-reclame***/" TARGET=_blank>http://www.shitXXX-***geen-reclame***/</A> of <A HREF="http://www.shitXXX-vision.nl/" TARGET=_blank>http://www.shitXXX-vision.nl/</A> <P>Gewoon je kabel-abbo opzeggen en met die besparing heb je die<BR>fl. 1000,- vrij snel terugverdiend!<P>De huidige keys geven je toegang tot alle gecodeerde Canal+ kanalen<BR>(http://www.astra.lu/tvradio/lineup/packages/canalplusnl_nl.htm).<BR>Dit pakket kost bij canal+ fl. 600,- per jaar!<BR>Daarnaast is nog een groot aantal Frans, Duits en Spaans-talige<BR>gecodeerde zenders te ontvangen (tegen de 800 kanalen!).<BR>In het canal+ deel zit ook Nederland 1, 2, 3, RTL 4, 5, SBS 6, Net 5,<BR>TMF9, MTV, Yorin, V8 en BVN.<P>Er zijn twee coderingstechnieken mogelijk. De oude Irdeto en de<BR>nieuwe Seca. Afhankelijk van deze codering moet je een ontvanger<BR>aanschaffen en kun je dus bepaalde kanalen wel of niet ontvangen.<BR>De kans is erg groot dat Canal+ binnenkort stopt met irdeto uit-<BR>zendingen. Hun complete pakket is nu al in seca te ontvangen.<BR>Een goede ontvanger is de Philips DST-5816 of DSX-7071.<BR>Op dit moment heeft S@t-V$s#*n een hele goede aanbieding met de<BR>Grundig DTR6001. Kost incl. schotel fl. 1199,-. Die ontvanger<BR>is geschikt voor Seca, maar kan met speciale modules (Cam's<BR>genaamd) ook Irdeto, ViaAccess enz. aan. Zo'n module kost momenteel<BR>nog fl. 400,-.<P>Ik ga het volgende leveren.<P>Starter-pakket: 1 goldcard met Seca of Irdeto keys (2 maanden geldig).<BR>Kosten: fl. 100,-<P>Update-pakket: je stuurt een oude goldcard terug en ontvangt per<BR>omgaande post je kaartje terug met de nieuwste keys!<BR>Kosten: fl. 25,- (per 2 maand dus).<P>Extra-pakket: 2 goldcards met Seca of Irdeto keys. Eentje wordt je<BR>toegestuurd, de andere pas als de nieuwe keys binnen zijn voor de<BR>volgende 2 maanden. Je stuurt die oude dan retour voor updates (zie<BR>Update-pakker).<BR>Kosten: fl. 150,-<P>Alle kosten zijn incl. verpakken en verzenden.<P>Aangezien voor deze service nog goldcards moeten worden ingekocht,<BR>duurt het in het begin wat langer voordat je je kaartje krijgt.<BR>Ter info: lege goldcards kosten op Internet fl. 50,- per stuk.<P>Ik kan natuurlijk niet garanderen dat het altijd mogelijk zal<BR>blijven om Canal+ op deze manier illegaal te ontvangen. Als ze een<BR>nieuwe manier vinden om dit te voorkomen dan het natuurlijk<BR>gebeuren dat het niet meer werkt. Echter, tot op heden zijn alle<BR>acties die Canal+ heeft ondernomen door de makers van de keys<BR>omzeilt :-). Mocht het toch gebeuren, dan zijn andere gecodeerde<BR>kanalen zeer waarschijnlijk nog wel te ontvangen.<P>Mocht je interesse hebben, geef dan even door welk pakket je<BR>wilt ontvangen. Betalingen en terugsturen van kaarten loopt<BR>via de postbus.<P>Groeten,<BR>Jan<P>jan@replicas.f2s.com<p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


het Schandalig !!!!<P>maar zo ging het toch ook met de d2mac kaartjes toch ????<P>dus dit is niet nieuw !!!!<P>handel is handel zal jan wel denken !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even reclame maken voor eigen winkel!<BR>En dat dit dan nog komt van sat4all sherrif?!<BR>Ik dacht dit dit board andere bedoelingen had, en stel mij vragen!<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehh , heeft iemand al geprobeerd die links te bekijken , bij mij lukt dat niet of freek is zeer snel of jan loopt de boel op te naaien. ik hoop het laatste, want anders is het board weer zo dicht door ome freek en verliezen we een goed hobby board

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jullie vinden het gek dat C+ jullie dwars zit<BR>Dit is GEEN hobby board maar een vrijschakelboard sorry dat ik het zeg<BR>Ik vind de kwaliteit naar beneden gaan<P>Robbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

de topic kop verraad het al "schandalig".<BR>altijd hebben we geroepen tegen handel te zijn, nu handelt een moderator van dit board zelf, of moet dit en soort domme grap voorstellen.<BR>hoe dan ook dit lijkt nergens naar. mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat jullie het allemaal nog eens goed moeten doorlezen en denk dat je dan ziet dat dit een misschien wel mislukte poging is om duidelijk te maken dat dit een emailtje of zo is welke van iemand ontvangen is. (tenminste dat hoop ik dan).<P>Is zeker mislukt in mijn ogen omdat het A nu onrust zaait en B ik het inderdaad schandalig vind dat er mensen zijn dit soort dingen naar een hobbyboard mailen maar dat ik het aan de andere kant ook niet zuiver vind om ze dan maar hier neer te zetten. Iedereen weet namelijk dat dit soort dingen voorkomen en ook weten we dat een bepaalde groep mensen hier ook op in gaan. Natuurlijk zijn dat meestal niet de echte members van dit board maar toch. Als dit nu gewoon ter kennisgeving was aangenomen en direkt vergeten was en niet op dit board was gezet was er niet zoveel onrust geweest, hadden velen mensen het allemaal niet geweten en was er eigenlijk helemaal niets aan het handje.<P>Niemand hoeft het hiermee eens te zijn maar dat is mijn persoonlijke mening op dit moment.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het bekijk is dit een hele mooie posting. De naam van de posting is SCHANDALIG. De links die gegeven worden werken ook niet. Het zal wel gepost zijn als voorbeeld welke tegengekomen is op het net.<P>De reakties zijn in elk geval leuk.<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het inderdaad een merkwaardige posting. Als het een grap is, begrijp ik hem niet goed. Als iemand zich kan voordoen als Toxic[Q] is dat ook verontrustend. <P>Ik zal daarom hierover contact opnemen met<BR>Toxic[Q] en voorlopig dit topic even sluiten.<BR>Het is in ieder geval niet verkeerd geplaatst.<BR>Als Toxic[Q] zich zelf met deze "handel" zou gaan bezighouden zou dat wel NIEUWS zijn. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedesmorges dames en heren,<P>Natuurlijk komt die tekst niet van mij!!! Zou ik mijn eigen akties schandalig noemen???<P>Deze figuur (replica, noemt hij zich) verspreidde sinds jaar en dag illegale software en nu ook canal+ kaartjes (illegale natuurlijk voor een pittig bedrag). Deze e-mail zat vanochtend in mijn mailbox en vandaar dat ik ZIJN tekst uit ZIJN e-mail nu hier post. Leek me toch duidelijk daar zijn naam er onder staat en zijn email adres.<BR>Ik heb natuurlijk de links naar de 2 satelliet "speciaalzaken" even ge-XXX't smile.gif" border="0<P>>>>>>> Even goed lezen dus <<<<<<<<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beeeeetje verklarende tekst zou dan<BR>toch wel handig zijn. Niemand weet toch<BR>welke "echte" naam er achter Toxic[Q]<BR>steekt. confused.gif" border="0 (Dat hoeft natuurlijk<BR>ook niemand te weten, maar ik ben blij<BR>dat het een andere is dan Jan, zoals<BR>sommigen van<BR>ons deze ochtend vermoedden. tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...