John van Dreumel Geplaatst: 14 oktober 2003 Geplaatst: 14 oktober 2003 Hallo medehobbyisten, Ik heb vanavond m'n eerste ervaring gehad met een joker / skycrypt module. Eerst van alles gelezen, o.a bij Duwgati, vervolgens diverse benodigde files gedownload en op de funcard 5 geprobeerd te proggen. Het resultaat met het proggen van de kaart lijkt niet goed te zijn. Kreeg eerst de melding dat ik een te groot file wilde proggen. Na herinstallatie van Cardpro 1.1.1.6 was DIT opgelost met funcard 4 maar niet met fun 5, maar het resultaat van het proggen van de module blijft nihil. Toen met fun 4 geprobeerd om e.e.a. te wissen maar ook dat gaat niet zoals gewenst. Volgens mij heb ik alles gedaan zoals het zou moeten. 1: Kies FTA kanaal. 2: Deco aan. 3: Scherm vraagt "downloaden of proggen" yes /no? 4: En vervolgens begint de download die (te) lang duurt. 1 uur zonder resultaat. Met het wissen blijf ik kaarten wisselen wat zou duiden op incomplete files heb ik gelezen. Iemand suggesties? Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen