Ga naar inhoud


Canal+ niet dom?


Gast

Aanbevolen berichten

C+ is niet dom hoor. Nu ze dit hebben bereikt kunnen ze makkelijk zeggen dat ze gedwongen worden om een ander systeem in te voeren. Denk eens aan een samenwerking met C+<BR>Geen kant en klare files meer op het net en geen key's. Daarvoor laat C+ de hobby freaks met rust. Op deze manier is het voor hun controleerbaar en zal de populariteit voor de niet freaks afnemen, immers krijggen ze geen files meer.<P>Denk hier eens over, en voor C+, aan welke kant staan nu de hobby freaks eigenlijk???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou nou, jij loopt wel erg hard van stapel.<BR>canal+ zal echt niet zomaar overstappen op een ander systeem.<BR>Wat denk je dat ze dat gaat kosten? Ze hebben wel 4-5 miljoen abo's of meer verspreid over heel Europa die alleemaal hetzelfde systeem gebruiken.<BR>Alleen alle abo's een nieuw kaartje sturen zou ze al een vermogen kosten.<BR>Niet te vergeten hoeveel abo's zouden afzeggen als ze weer nieuwe apparatuur moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mad.gif" border="0mad.gif" border="0 hehe en dan nog gezwegen over de boze mensen die dan even een advocaat zullen nemen omdat ze weer eens anders in hun kop kregen .<BR>Tja ander systeem kost zeer veeeel poen en dat hebben ze bijna niet meer hihihihihihi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wijzigen van het codeer systeem is voor C+ maar een kleine ingreep.<BR>Alle mediahighway ontvangers zijn namelijk volgens hun protocol gemaakt en zonder probleem via OTA van codeer systeem te wijzigen. <BR>In theorie zou het zelfs mogelijk zijn om meerder codeersystemen in deze ontvanger te zetten,<BR>En men hoeft dan alleen maar de kaarten van de mensen die een abonement hebben op een betaal pakket te vervangen. (rest zou gewoon in simulcrypt verstuurd kunnen blijven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo je bedoeld zeker dat ze willen gaan werken volges de sky normen ??.<BR>dus modulle laten te samen werken met kaart .<BR>Daar is ook al iets op gevonden geloof me .

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Paperclip:<BR><STRONG>Het wijzigen van het codeer systeem is voor C+ maar een kleine ingreep.<BR>Alle mediahighway ontvangers zijn namelijk volgens hun protocol gemaakt en zonder probleem via OTA van codeer systeem te wijzigen. <BR>In theorie zou het zelfs mogelijk zijn om meerder codeersystemen in deze ontvanger te zetten,<BR>En men hoeft dan alleen maar de kaarten van de mensen die een abonement hebben op een betaal pakket te vervangen. (rest zou gewoon in simulcrypt verstuurd kunnen blijven)</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Er zit dacht ik ook nog een stukje hardware in die ontvanger wat niet OTA te vervangen is.

DM7000S - een image - Triax en rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

wink.gif" border="0 Hmm, dat lijkt mij ook wel de moeite van een nader onderzoek waard. Ik heb me al een tijdje in de materie Sky verdiept, maar zonder noemenswaardig resultaat. Als het effe kan graag een mailtje willy202@hotmail.com<BR>De groeten .... smile.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en zal altijd een kat en muis spelletje blijven heel dat canal+ en coderingstoestanden gedoe. Ik bedoel maar,als ze morgen met iets nieuws op de markt komen van codering ofzo iets van die aard dan duurt het geen week of ze vallen al door de mand.Het is met alles zo,copieren van playstation,copieren van dvd's,enz.<BR>En nog iets....<BR>Een goed slotenmaker krijgt toch elke deur open !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ird*t*)Keywissel hebben ze ook nog nooit van gehoord. Al jarenlang dezelfde (plain)keys....Ze hebben het zelf in de hand....<BR>Kijken hoeveel zwartkijkers ze hiermee in het donker zetten (zolang het duurt). Doe dit vaak genoeg en men krijgt er op den duur genoeg van om elke week weer de kaart te (laten) updaten.<BR>An**l-:!!Be creative!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...