Ga naar inhoud


Canal+ niet dom?


Gast

Aanbevolen berichten

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by mdrz:<BR><STRONG>Het sky-digi systeem is allang lek.<BR>Het is alleen non-public.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Zullen we maar even wachten tot de Vide0guard CI uit is firedevil.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

DRZ bedoelt waarschijnlijk dat er wel een hack is voor sky, maar dat deze nooit en te nimmer publiek zal worden vrijgegeven op internet.

Dit omdat sky allang een nieuwe kaart op de plank klaar heeft liggen, en bij het verschijnen van een hack onmiddelijk overgaat tot het uitgeven van deze nieuwe kaartjes waardoor bij de mensen die deze hack voor elkaar hebben gekregen het beeld ook weer op zwart gaat.

 

verder zijn de door sky gebruikte kaartjes ook veel moeilijker te kraken dan kaartjes gebruikt door andere aanbieders.

dit omdat

1/ er een asic in de kaartjes zit, en deze "custom" chip nogal heel erg lastig te kraken is.

2/ de gebruikte processor niet bekend is, waardoor dus ook de instructieset onbekend is, waardoor de data die wel bekend is ook niet gedecompileerd kan worden.

 

Ik ben bang dat sky een afgesloten hoofdstuk is en blijft voor ons vastelanders.

Jammer maar helaas.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...