Gast Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 Ik heb begrepen dat je van een magic can een matrix reloaded can maken maar wat is het verschil tussen die twee is daar info over
Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 het verschil zit hem (functioneel gezien) in het feit dat je de kietjes in de MR hebt staan en niet een xin1 erin hoeft te stoppen... dus de MM met kaart de MR zonder kaart.. alhoewel dat natuurlijk betekend dat er een remote update nodig is want als de kietjes niet meer geldig zijn dan moeten die dus opgewaardeerd kunnen worden middels de afstandsbediening. juist dat hebben ze in die Bin file die het eigenlijke operating system bevat mooi voor elkaar. je kunt dus zonder kaarten te bakken toch kanalen openen en die bij wisselende kietjes ook opwaarderen... degene die een MM hebben en hem omvormen tot een MR zullen wellicht merken dat hij miliseconden sneller kanalen opent daar het kietje niet op kaart gezocht hoeft te worden maar in de cam staat en dus sneller gevonden is. als je nu pech hebt en meerdere kietjes moet wijzigen is het wel een gedoe met die remote update je toetst je een vinger stijf. dat is heel simpel uitgelegd het verschil cheers I Hold You Clann
Gast Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 dan denk ik dat ik daar niets aan heb volgens mij kan dat opwaarderen via remote niet met de Fortec 5400 is jammer maar zij zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen