Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Magic Module is kapot en ik wil een nieuwe kopen, nou volg ik de ontwikkelingen rond de matrix (reloaded) cam maar ben na veel lezen in diverse topics en sites nog niet zeker van de voordelen en hoe het updaten werkt.

Ik zit met de volgende vraag, hoe gaat het updaten van de keys in zijn werk met de matrix cam ?

Moet ik bij het verlopen van de key steeds alles met de hand invoeren ? (ik zag xamuh's lijstje) daar heb ik niet zo veel zin in. Of kan je dat toch met die funkaarten doen, door de fun te updaten en dan de module te updaten ? Lukt dat ook met die paarse funkaart die ik nu heb of moet ik een ander type kopen ?

Het enigste voordeel wat ik nu zie is dat matrix cam goedkoper is maar kan ik niet beter 10 euro meer betalen voor een Magic en die eventueel reloaded maken zodat ik een kwalitatief betere cam heb ?

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

in de standaard matrix kun je ook je funkaart stoppen alleen ff kijken welke file je gebruikt

je kunt er ook je abbonement in kwijt

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Hee, tenminste antwoord, dit had ik iets eerder moeten weten nu heb ik al een nieuwe magic gekocht.

Maar ja daar kan ik altijd nog een reloaded van maken.

Thanks,

Patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen