Ga naar inhoud


WWE.COM (amerikaans proworstelen)


Gast Fortuynlijk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Dit vond ik via google Wrestling
Hier staan de zenders op waar wwe wordt uitgezonden per satteliet
Het is geloof ik in het italiaans.
Dus als iemand het een beetje vertalen kan.


Hier staat inderdaad ook iets over de Pay per view op EDTV Sport (=fta), kan iemand het vertalen??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schieten we dus niks mee op, weet toch iemand eventueel de dagen en/of de tijdstippen van de shows en de ppv's op EDTV Sport???

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarnaast heb je ook alt.pro.wrestling en alt.pro.wrestling.wwf, voor nieuws groepen heb je tevens het programma winrar nodig en het programma forte agent om de berichten binnen te halen. Via e-mail kan je een request doen om wat te posten zoals bijv. de Survivor Serie's, mocht je zelf wat willen posten dan moet je een proggie hiervoor downloaden. Smackdown van afgelopen Vrijdag staat er momenteel al op(13-11-2003) dus dat gaat vrij snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ondertussen al iemand de Survivor Series gezien, of eventueel op band staan??? Zou erg graag een copie willen hebben!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij staat al in de nieuwsgroep alt.binaries.pro-wrestling, helaas krijg ik iedere keer de melding dat hij het bestand niet herkent. Mocht iemand hem wel binnen hebben, kan hij mij dan een copietje op cd toe sturen. Thanks a lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...