Ga naar inhoud


Oproep aan al onze members:


Ron

Aanbevolen berichten

Graag wil ik onze members oproepen via volgende URL een klacht in te dienen over de misleidende reclame uitingen van Canal+<BR> <A HREF="http://www.reclamecodecommissie.nl/SRC.asp?Content=Klacht" TARGET=_blank>http://www.reclamecodecommissie.nl/SRC.asp?Content=Klacht</A> <P>Het betreft hier een uiting op :<BR> <A HREF="http://www.canaldigitaal.nl/pakketten.asp?Id=10" TARGET=_blank>http://www.canaldigitaal.nl/pakketten.asp?Id=10</A> <P>Deze 180 zenders zijn ook zonder Canal+ toppakket gratis te ontvangen. De reclame tekst doet echter anders vermoeden omdat hier gesproken wordt over 180 zenders die volgens de tekst behoren tot het top-pakket van Canal+<P>-----originele tekst:------<P>TOPPAKKET FL. 74,95* P/M <P>Het totale aanbod van CANALDIGITAAL in één allesomvattend pakket:<P>- BASIS-pakket<BR>- De bekende Nederlandse kanalen<BR>- CANAL+ pakket met gratis breedbeeld kanaal<BR>- CINEMA <BR>- EROTIEK <BR>- Meer dan 180 GRATIS internationale kanalen <P>(* tot en met december 2001, daarna Fl.99,- per maand) <P>----einde originele tekst----<P>Ik heb mijn klacht ingediend.<P>Wie volgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Originally posted by Toxic[Q]:<BR>[QB]Graag wil ik onze members oproepen via volgende URL een klacht in te dienen over de misleidende reclame uitingen van Canal+<BR> <BR>Tja, heel zwart wit gezien heb je misschien<BR>gelijk, maar ik vind het wel een beetje<BR>zoeken hoor. Dat we geen vrienden van ze zijn, alla, maar dit gaat een beetje richting<BR>paranoia gedrag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat krijg je er van als Canal+ zo'n slechte servive levert en de hobbyisten lastig blijft vallen d.m.v. het verstrekken van onjuiste informatie naar onze Host providers. Diverse college webmasters hebben reeds meerdere keren een mailtje gestuurd naar Canal+ om duidelijkheid te vragen over wat wel en niet mag op een site als deze maar Canal+ antwoord niet op deze mail. Zolang Canal+ niet op onze vragen antwoord en wij onheus behandeld worden mag men van ons verwachten dat wij over ieder "kleinigheidje" vallen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is dit misleidende reclame.<P>Maar je weet toch al heeeeee...el lang dat C+ altijd toch dingen/zaken heeft beloofd die nog nimmer zijn nagekomen. Ik doel hierbij voornamelijk op het kleine aantal sations welke zij als betaal-provider bieden.<P>De nationale commerciele & non-commerciele (public) stations welke gelijk "meeliften" moet je natuurlijk niet meetellen. Laat je deze stations weg blijven er weinig over, zelfs tot op heden.<P>En dan de kern van de zaak, er is pas enkel FTA ontvangst mogelijk via hun eigen licentie-C+ ontvangers (Seca) in combinatie met hun verstrekte (eigen)card.<BR>Wij (kleine groep)weten natuurlijk wel beter maar de gemiddelde consument wordt mijn inziens niet bedrogen.<BR>Als iemand enkel van die 180 FTA zenders gebruik wil maken is het juist aan diezelfde handelaar (die normaal dat Seca-ontvangertje verkoopt) te melden dat ontvangst hiervan simpel is door een FTA-DVB ontvanger. <P>Ik denk dat we juist moeten pleiten voor een onafhankelijke provider voor de public- en commerciele stations. <P>Nadenker !!!!, wij vinden een auto advertentie c.q. verkoper niet misleidend als er wordt gemeld dat de betreffende auto wel 200-220 kan rijden terwijl hier niet harder mag worden gereden dan 120km.<p>[ 28-05-2001: Message edited by: Aviddvv ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxicq,<BR>mijn klacht is verstuurd.<BR>Ik vind dit absoluut geen spijkers op laag water zoeken. De tekst is gewoon misleidend!<BR>Er zijn voor minder al bedrijven op de vingers getikt.<BR>Avensis<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh, wie heeft EN een irdeto ontvanger en het "+CANAL+-pakket<BR>Fl. 39.95 per maand t/m dec. 2001, daarna Fl. 54,50 per maand<BR>(inclusief gratis SET TOP BOX-pakket t.w.v. Fl. 30,00 per jaar en CANAL+16/9)". Voor die mensen heb ik een verassing. Zij hebben namelijk ook X-zone erbij. Mogen jullie raden wie er genaaid wordt mad.gif" border="0mad.gif" border="0 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Je komt echt van alles tegen op die site van hun. Lees hieronder.<P>• De meeste ontvangers zijn standaard voorzien van een `smartcard` van CANALDIGITAAL. Dat is een slimme computerkaart met informatie over uw abonnement: op die manier krijgt u het pakket in huis waar u voor kiest. <P>Wat moet je kiezen bij hun er valt niets te kiezen en je krijgt het trouwens niet je moet er voor betalen. :-)<P>En waar halen ze die 180 zenders weg Ik kom niet verder dan 138 kanalen met de orginele secadoos van hun. <P>Liegen daar zijn ze de beste in dat moeten jullie nu wel eens zijn met mekaar maar dit gaat toch echt wel tever. Het kan geen kwaad dat iedereen een melding stuurt naar de reclamecode commissie misschien gaan ze door dit soort dingen toch wel inzien dat ze sommige dingen anders aan moeten pakken en ervoor moeten zorgen dat ze ons beter te vriend kunnen houden.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik dit nog even toevoegen:<P>De topic 'Canal+ naait je zo 'n oor aan' heb ik alleen maar gepost omdat inmiddels zoveel mensen dit board lezen (ook dankzij de publiciteit die C+ zelf heeft opgezocht bij Sattelite en Telegraaf) en deze mensen nu ook eens de kant van de 'klanten' van C+ moeten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet voor c+ hoor,inteendeel.maar er staat toch echt: en de meer dan 180 vrij te ontvangen internationale kanalen. waar staat dan vrij voor???? ik denk dat ze er beter aan doen om bij de andere pakketten ook de 180 kanalen toe te voegen. want die kan je toch ook ontvangen met een standaard abbo?? dat is pas misleidend.<P>groetjes opeltje<p>[ 29-05-2001: Message edited by: opeltje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>de vrij te ontvangen Nederlandse kanalen<BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Dus zonder slimme kaart en zonder 30 piek per jaar????<BR>Hmmmm.....Vreemd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Opeltje,<P>ze laten in de omschrijving duidelijk merken dat ze je willen laten geloven dat deze 180 kanalen tot het top-pakket horen en dat is toch echt misleidend!<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Het totale aanbod van CANALDIGITAAL in één allesomvattend pakket:<P>...blabla...<BR>meer dan 180 gratis internationale zenders... <HR></BLOCKQUOTE><P>De Nederlanse zenders 1-2-3 zijn ook gratis maar niet vrij als je begrijpt wat ik bedoel!<p>[ 29-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...