Ga naar inhoud


Oproep aan al onze members:


Ron

Aanbevolen berichten

Originally posted by Toxic[Q]:<BR>[QB]@Opeltje,<P> <P>De Nederlanse zenders 1-2-3 zijn ook gratis maar niet vrij als je begrijpt wat ik bedoel!<P><BR>Gratis ???? Hoe ontvang jij die dan met<BR>je sat-receiver???
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is dus precies wat ik bedoel vriend:-)<P>Nederland 1-2-3 zijn volgens Canal+ gratis te ontvangen, maar ze zijn niet vrij. Dat wil zeggen achter een codering. Nu schrijft Canal+ in die advertentie "meer dan 180 gratis internationale zenders" (dus zenders als cnn en bvn e.d.) maar die zijn ook vrij! Dus ZONDER codering. Dat zou je alleen als leek niet denken als je de advertentie leest. Daar lijkt het namelijk of die 180 zenders gratis, maar dus NIET VRIJ(!) in het top-pakket zitten.<P>Ofwel: een duidelijk voorbeeld van misleiding naar mijn idee!<p>[ 29-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De klager acht de reclame-uiting in strijd met de Nederlandse Reclame Code omdat:<P>er misleiding plaats vindt d.m.v. de laatste zinssnede die betrekking heeft op de 180 internationale zenders. Er wordt gesuggereerd alsof dit in het pakket van C+ zit terwijl deze zenders normaler wijze zonder het C+ pakket al te ontvangen is. Hier wordt gebruik gemaakt van een misleidend verkoopargument.<P>Geen klacht indienen betekent acoord gaan met gezeik van C+ tegen ons en wij niet reageren omdat ' het toch geen zin heeft '?<BR>Bullshit, zij maken ons het leven ook zuur door bijvoorbeeld de poging een goed messageboard 'te killen' ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...