Moderator Matchless Geplaatst: 5 november 2003 Moderator Geplaatst: 5 november 2003 de magic module gaat ook niet in de nokia9500.alleen de orginele cam. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
droompje Geplaatst: 5 november 2003 Geplaatst: 5 november 2003 heb je ook het special voor irdeto 2 actie zie canal+ site genoemde telefoonnummer van telesales gebeld? Gr, Droompje Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
cobes Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Yep,. Seca2 op nog geen enkele manier werkend op de MM9500 Irdeto 2 zou alleen mogenlijk moeten zijn op een omgebouwde nokia naar wanissa/samantha, maar zelfs dat is mij niet voor 100% zeker. zodra mijn bak klaar is waarschijnlijk dit weekende(als ik tijd heb), dan ga ik op zoek naar een Irdeto 2 kaartje hier in de buurt om te proberen. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Het lijkt er op dat er voor mij geen andere mogelijkheid meer bestaat dan de SECA2 kaart te retourneren om reden dat hij, juridisch gezien, niet aan de verwachtingen voldoet. Ik had mij inderdaad beter moeten voorbereiden, maar van de dealer mag je toch wel enige kennis verwachten. Allemaal bedankt voor het meedenken Goed goan...
cobes Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Nokia werkt weer, dus als er iemand in assen of omstreken woont die een Irdeto 2 kaartje heeft laat het effie weten, kan ik hem hier ook even testen weten we of dit werkt. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 hallo werkt zo'n irdeto 2 kaart op n humax 5400?
droompje Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 zie topick settingslisten gevraagd, bij mij draait irdeto 2 gr,\ droompje Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen