Ga naar inhoud


Schadevergoeding van canal_pluz??


Ron

Aanbevolen berichten

Ik zit er over te denken van canal_pluz een schadevergoeding te eisen wegens het bekendmaken van deze internet site. Sinds hun uitspraak(en) in o.a. de Veronica Satellite is het bezoeker aantal van deze site explosief gestegen. Waar we voorheen +/- 1,2 tot 1,4 Gigabyte per dag aan dataverkeer maakten zijn het er nu al snel 2,4 tot 2,7. We hebben de site sinds 2 maanden al verspreid over 2 servers en deze 2 bij elkaar produceren bovengenoemde waardes. Verder moet ik vanwege de juridische druk van canal_pluz nu ook meerdere keren per dag controleren of er geen illegale zaken (key's e.d.) op het board worden gepost wat natuurlijk weer extra tijd kost.<BR>Al met al een flink extra kosten plaatje wat toch ergens van betaald moet worden. <P>Iemand enig idee of het zin heeft Freek s te vragen of ie met wat poen over de brug ken kome? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


TOXIC<P>YOUR<BR> <P> THE<P><BR> BEST<P>jA,PAK ZE MAAR EENS AAN ENNE MOCHT ER IETS UITKOMEN,LAAT HET FF WETEN.<BR>WIJ HOUDEN JULLIE ZO TENSLOTTE OOK AAN HET WERK.TOCH?<P><BR> GOOD<P> LUCK<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic [Q],<P>Dat zou grappig zijn, Freek+ laten betalen voor gratis publiciteit. <P>Alleen denk ik dat de meneer in de zwarte jurk heel hard moet lachen als je hem verteld dat je de bekende firma een geldbedrag wil laten betalen omdat door hun toedoen het bezoekersaantal van b.v. 10.000 naar 30.000 is gestegen. ( En hoeveel claims zou de IlseInternetGids dan wel niet tegemoet kunnen zien ? )<P>Maar goed, NEE heb je en JA kun je krijgen.<BR>En ik ben geen jurist.....<P> laugh.gif" border="0 ROB laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer den duivel,<P>Opdat ik er zeker van zijn dat u dit schrijven in goede orde ontvangt, krijgt u dit schrijven per fax, email, aangetekend alsmede per reguliere post.<BR>Hierbij stel ik U en uw firma zowel direct als indirect aansprakelijk voor alle schade hetzij door dataverkeer hetzij door publicaties in bladen conform de hiervoor wettelijk bepaalde. De schade thans bedraagt materieel 35.000,= en indirect 65.000,= beide excl. administratieve kosten.<P>etc etc.<P>Als we ZE dan toch aanpakken dan wil ik ze ook aansprakelijk stellen voor het via een satelliet op 19,2 oost het uitzenden van eletrische golven die ongevraagd in mijn tuin belanden. (Waar ik overgins de stelling inneem; wat in mijn tuin krijg is mijn eigendom en ik maak zelf uit wat ik daar mee doe, en dat geld ook voor mijn tuner zijnde een strong 8000)<P>Tevens hebben jullie indirect een geel/zwart geblokte platte kaart geleverd bij tuner en deze vergezeld met leveringsvoorwaarde.....<P>Alleen regel 1. van mijn inkoopvoorwaarden luidt;<P>Inkoopvoorwaarden<BR>-----------------<BR>Art1. Door levering van materialen aan ***** verklaard leverancier akkoord te gaan met het feit dat zij afziet van haar leverings-voorwaarden en dat de inkoopvoorwaarden ten alle tijdde de hoogste rang heeft. Indien een levering aan ***** geschiedt dan zal dit altijd zijn met de inkoopvoorwaarden als hoogste in rang.<P>......iemand verder nog ideeen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak van het bord een betaal bord... smile.gif" border="0 <BR>b.v. een symbolisch bedrag van hfl. 5,- of een hfl. 10,- per jaar is voor een hobby info board toch niks teveel gevraagd ???<BR>( Dus voor 2 liter super benzine Pay-Member !!!) shocked.gif" border="0 <BR>Dit scheelt je gegarandeerd de helft van je "members" en traffic....... laugh.gif" border="0 <P>Goed of Slecht Idee ??? ( misshien een nieuwe topic ?? )<P>Gtrz DJ.... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Van mij mag je ze aanpakken die KIPPENN**KERS <BR>van C+ en vooral die Freek. mad.gif" border="0 Ik ben geen jurist maar als ik je ergens mee kan helpen bij deze... Maar dat andere idee om voor een paar gulden member te worden van dit board vind ik ook nog niet zo gek, zal je inderdaad een hoop dataverkeer schelen. Je krijgt dan langs de andere kant weer een hoop administratieve rompslomp maar je kosten lopen terug. Ik vind het in elk geval geen gek idee... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...