Ga naar inhoud


STEL JE VOOR DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Stel je voor dat ik in China 500 Seca dozen koop voor een prikkie.(geen FTA ontvanger)<BR>En deze vervolgens wil verkopen in nederland.<BR>Echter er zitten dan geen kaartjes bij,ik heb geen zin om bij C+ 500 kaartjes te bestellen.<BR>Dus besluit ik om 500 gouden kaartje te maken, met hier alleen de FTA zenders er op.<BR>Vraag: BEN IK DAN STRAFBAAR VOLGENS DE WET.<BR>Nogmaals ik heb het over FTA zenders dus niet RTL 4,5,SBS6 enz enz.<BR>Zo niet: Mag ik dan op een site als deze dit handige progje aanbieden voor iedereen dit dit wil hebben voor op de camping of zo.<BR>Nou verlopig weer stof tot nadenken.<BR>PS. Ben al heel erg lang Member van deze Club,maar de laatste tijd is het mij opgevallen dat we aardig naar de pijpen van Canal+ dansen,<BR>Dat wil zeggen Geen links meer naar leuke sites voor key's, geen leuke downloads meer,<BR>geen ff00ff01 meer te bespeuren.<BR>Nog even en we kunnen via deze site een Canal+ abbonement aanvragen (Snapie)<BR>Vandaar dat ik ook even be ingelogd onder een andere naam, want voor dat je heet weet wordt je er uitgeknikkerd.<BR>En dan ben je weer SAT4All Cowboy..........<P>Groetjes Docter Cam........................

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mij lijkt, dat als je china seca-doosjes gaat halen, er zeker geen C+ software in zal zitten, je hebt dan ook niet de beperkingen van verplichting er een kaartje in te steken.<P>Het is C+ die deze eis ingebouwd heeft, het is geen noodzaak voor de ontvanger hardware.<P>Mijn Duitse media box (een echte seca-doos met highway funkties...lunapark..EPG..etz..)<BR>Vraagt sinds er de engelse soft. <BR>inzit ook niet meer om een kaart bij de FTA kanalen.<P>Maar het lijkt niet illegaal een dergelijk software progje te maken, mits de source-code duidelijk afwijkt van die gebruikt in org. kaartjes.<BR>je mag zelf software schrijven, en het "open zetten" van FTA kanalen in gewoon legaal<P>Groeten, <BR> erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Wat Poweredasus bedoeld is natuurlijk dat de officele Canal+ goedgekeurde mediaguard ontvangers altijd een kaartje nodig hebben.<BR>Op ook maar iets te kunnen zien....<P>Die "please insert smartcard" tekst gaat toch snel vervelen :-)<P>En wat zou zo`n kaartje dan minimaal moeten hebben om door de ontvanger geacsepteerd te worden.<P>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie.........<P>Een kennis van mij is een Chinees en heeft een Philips-Seca doos gratis gehad bij zijn TVBS kaartje en kan verder nixs ontvangen. Abbo-tje voor TVBS 90 piek per maand.<BR>Nu heb ik een gouden-kaartje geprogd met hierop FTA's.<BR>Abbo-tje heeft hij opgezegd en vanuit Engeland wordt de moeite niet genomen om de seca-doos terug te halen.<P>btw...Ze hoeven alleen de gold-kaart te betalen en ik krijg nu al maanden iedere<BR>dag gratis chinees (lees eten,rijstafel)<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poweredasus ,<P>Ofschoon ik jouw verhaal erg vreemd vind, is dat absoluut geen reden te vermoeden dat ik je daarvoor zal verwijderen. Waarom? Je houd je toch netjes aan de board regels?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 17-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic, wat is er vreemd aan de stelling en/of benadering van Poweredasus ??????<P>Ofwel, verklaar je is nader !!!!! <P>Poweredasus begint met ...STEL.... en bouwt daarom heen zijn zienswijze. Alle nieuwe en/of aangepaste stellingen zijn altijd anders t.o.v huidige.(lees, wat wij zien als standaard/normaal) Toch zijn alle nieuwe zaken en/of aanpassingen gebaseerd en gestart op spinsel (positief bedoeld) van mensen zoals Poweredasus. <P>Groeten Aviddvv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is vrij simpel. Om een seca box aan de gang te krijgen moet je er een seca kaart in stoppen of een kaart die daar mee compatible is. Als je er een compatible (zijnde een niet originele) kaart in stopt ben je natuurlijk strafbaar omdat Canal plus Tech. pattent heeft op het gebruikte algoritme. Dus ook al zet je er geen enkele key in blijft het een kopie van het algoritme van Canal plus en dus helaas strafbaar. Ik dacht dat hij dat zelf ook had kunnen bedenken en vandaar dat ik het verhaal een beetje vreemd vind.<BR>Er is natuurlijk niets tegen open discussie die binnen onze regelgeving valt en vandaar dat ik de opmerking van hem over het mogelijk verwijderen van zijn account ook op zijn minst vreemd te noemen vind.<P>Toxic[Q]<P>En verder heb ik er een beetje een hekel aan als mensen zich hier op het board onder verschillende namen ophouden. Er zijn in het verleden nogal wat herrieschoppers geweest die onder hun eigen naam mooi weer speelden en onder een snel aangemaakte alias ondertussen flink herrie aan het schoppen waren. Ik heb het nu niet over de topic starter.<p>[ 17-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Rob,<BR>Dat zou ik nou ook eens willen weten.<BR>De vraag hoe............<BR>Als dit nou eens echt mogelijk is, dan is dat toch wel lachen hoor (wat betreft canal).<P>Voor de rest,TOXIC je blijf een toffe peer.<BR>We moeten maar eens een bakkie doen of zo.<P>Groetjes Doctor Cam (Love & Peace)<P>PS. De Groetjes aan Renee, Als je dit teminste lees, de nieuwe Viacces Red werk nog steeds niet (Een leuk ding om gek van te worden) confused.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob,<BR>De vraag begon met Stel Je Voor Dat,<BR>Dat wil zeggen het gaat om de vraag, de boxen zijn niet van toepassing.<P>Maar met rob wil ook wel een Bakkie Doen.<P><BR> a>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...