Ga naar inhoud


STEL JE VOOR DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

@Poweredasus, toch geen koffie he? Daar krijg ik altijd last van mijn maag en enorme luchtbellen van. Daarna mag ik van mijn vrouw altijd vrijwillig verplicht op de bank slapen frown.gif" border="0<P>@zeeman, hoezo? Bier giet je toch niet in een thermoskan? ..hik.. burps...<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 22-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ja zeg Toxic[Q],<BR>nou weet ik dat je natuurlijk verplichtingen hebt,hik laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 aan ome Fred maar een lekker kopje koffie met een uitstekende toevoeging gaat er ook altijd in. Dit heeft ook een dubbel verruimend effect en het vlakt de emoties enigzins af.<P>Groeten aan Freddie. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat echt de gezellige kant op,<BR>Tocix wordt het niet tijd om via deze site een soort koffie hoek te maken voor kletspraat en dat soort dingen, <BR> wink.gif" border="0 <BR>Een beetje slap ouwehoeren over ditjes en datjes bij de koffie........<P>See You At D-DAY<BR>SAT4ALL THE BEST THERE IS ALL OVER THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tocix die laatste was echt goed,<P>Deze zal uitgerust zijn met diverse experimentele technieken, waaronder een fluctuerende flitslamp met condensatorische werking. Deze bijzondere lamp is nog steeds in ontwikkeling maar is helaas topgeheim, dus we kunnen u er niet meer over vertellen.<P>Ik ben zelf ook bezig met een zeer bijzonder<BR>dwars roterende schotel die 360 graden vertical en horizontal kan draaien door middel van zonnecellen.<BR>Ik hier helaas niet teveel over kwijt want helaas is dit ook topgeheim.<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <BR>See You At D-DAY<BR>SAT4ALL THE BEST THERE IS ALL OVER THE WORL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah right....<BR>En ik ben bezig m'n humax te laten draaien op brandstofcellen die ik reconditioneer met de nutteloze HF-energie die Anaal+ op mijn schotel neerstraald.... laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...