Ga naar inhoud


Zenderlijst in @sat plaatsen met een usb naar seri


michel130

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem ik heb een usb naar serieel omzetter omdat mijn pc geen com poort heeft.

A fijn ik alles geinstalleerd en op com 2 staan start het programma en natuurlijk com 2 en dan zeg ik bevoorbeeld lees van de @sat reciever naar 4 blokjes binnen gekregen krijg ik steeds error 5 weet iemand wat dat is?

 

of hoe je het probleem weg kan krijgen ik durf nu niet naar reciever schrijven want als het fout gaat moet ik alles laten scannen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja is een 0 kabel (iemand was hier met een notebook met compoort in de laptop en dat werkte wel) ik kan wel de ucas programeren zonder enkel probleem.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb seteditxtreme 1.03 van de setedit site gedownload en dat werkt goed (kan ik met de atsat setedit goed zetten en met de seteditxtreme 1.03 alles weer terug zetten) jongens en meisjes bedankt allemaal.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...