Ga naar inhoud


RTL5 en Veronica Foxkids blijven zwart


Tull

Aanbevolen berichten

Ik heb twee nog nieuwe DSX 7072en.

Er is nog niets aan gewijzigd, org firmware e.d.

Ze hangen via een multiswitch aan dezelfde schotel.

Sinds enkele dagen blijven bij een van de twee Veronica/Foxkids en RTL5 zwart. Ik heb de kanalenlijst al 3x opnieuw ingelezen, maar het mag niet baten.

Kaarten uitwisseln helpt ook niet, de een werkt goed de ander niet.

 

Wat kan ik verder nog proberen?

 

Groeten,

Tull

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je een originele Canal+ kaart gebruikt die nog niet is aangemeld en op 31 dec staat. Wanneer je hem aanmeld werkt het hele Canal+ pakket 1 maand maar moet je wel het formulier binnen 14 dagen laten verwerken anders staat alles op zwart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit antwoord klopt perfect, precies deze twee kanalen zijn sinds eergisteren als eerste uit het set-top box pakket overgegaan op de januari codes. De overige kanalen zenden nog steeds uit in de mei codes, waardoor de niet geactiveerde kaarten zelfs als ze direct uit de verpakking komen nog steeds beeld geven.

 

Ook komt het vaak voor dat wel geregistreerde kaarten nog steeds geen update gehad hebben, omdat de firmware in de ontvanger misschie al die tijd via Irdeto beeld heeft gegeven, en daarom krijg je ook geen updates binnen.

 

Het beste is dan ook bellen met C+ om de kaart te heractiveren op SBS6 (0900-9323 optie 2). Als de kaart dan niet bekend is in het systeem van hun, moet er inderdaad gewoon een nieuw inschrijfformulier ingevuld worden.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...