Ga naar inhoud


RAAR blok probleem


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb hier 2 dreamboxen, zet ik met dreamedit de zenderlijst erin dan werkt 1 box perfect en de andere blokt. Laat ik die andere box wat blokt gewoon via de sateliet zoeken dan is er niks aan de hand en werkt ie perfect. Lees ik hem uit en schrijf de zenderlijst terug dan blokt ie weer. ik gebruik dreamedit 1.70.07

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkt de box met het blok-probleem misschien met de laatste

Rudream en heb je hem op g-box staan?

 

In dat geval zet hem op radegast en het probleem is over.

 

Ik had namelijk ook blokkerig beeld en het bleek aan de gbox emu in rudream van 14-12 te liggen.

 

Succes

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb hier 2 dreamboxen, zet ik met dreamedit de zenderlijst erin dan werkt 1 box perfect en de andere blokt. Laat ik die andere box wat blokt gewoon via de sateliet zoeken dan is er niks aan de hand en werkt ie perfect. Lees ik hem uit en schrijf de zenderlijst terug dan blokt ie weer. ik gebruik dreamedit 1.70.07


een box begint met serienummer 39 en de andere met 3A, kan het hieraan liggen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Welke blokt die met 39..... of de andere???


Die 3A blokt, laat ik hem scannen dan is niks aan de hand.


wat me ook opvalt is dat als ik het info scherm oproep waar de zenders staat dan heeft de box 3A de epg achter de zendernaam staan en de andere box niet
deze (39) heeft dan alleen de epg onder in de balk staan en niet achter de zendernaam!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook een 3A met de laatste van Ronaldd, maakt geen verschil of ik scan of de lijst erin zet, blokken valt wel mee maar stotteren des te meer!



Ja stotteren dat is het juiste woord ! Dat heb ik dus ook als ik de zenderlijst er met dreamedit inzet. Laat ik hem via de satelliet scannen dan is er niks aan de hand.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[citaat

Ja stotteren dat is het juiste woord ! Dat heb ik dus ook als ik de zenderlijst er met dreamedit inzet. Laat ik hem via de satelliet scannen dan is er niks aan de hand.

 

Probleem opgelost, het lag aan dreamedit, heb nu dreamset gepakt en het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...