Ga naar inhoud


Kilometerheffing per satelliet


Gast

Aanbevolen berichten

In 2004 en deels al vanaf 2002 wordt er een kastje in de auto gebouwd om a la navigatie-techniek, het kastje in de auto de afgelegde kilometers te registreren.<P>Nu heb ik ergens gezien dat zend-amateurs de oude lnb's met blauwe kappen hebben omgebouwd tot zenders.<P>Nu het idee; is het nou niet mogelijk om zo'n zendkop op het kastje te plaatsen met een enorme freq-sweep om de boel een beetje te te manipuleren.<P>Hoor de reactie's wel wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens de diverse media was een stukje zilverpapier al voldoende om je niet te laten registreren.<BR>Je zal alleen dezelfde problemen krijgen als die gasten met die laser jammers.<BR>Een auto die ergens rijd en geen signaal naar de satteliet uitstuurd is natuurlijk makkelijk op te sporen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou aluminiumfolie nu ook uit de handel genomen worden?<BR>Tenslotte kun je daar strafbare feiten mee uithalen.<BR>Geen goldkaarten, geen radar detectoren, geen paperclips en straks dus ook geen alu-folie! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is het probleem niet, het kastje is een ontvanger die werkt volgens gps. Eenmaal bij een APK wordt het kastje uitgelezen.<BR>Er is dus geen sprake van uitzending vanuit de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Beanz World:<BR><STRONG>In 2004 en deels al vanaf 2002 wordt er een kastje in de auto gebouwd om a la navigatie-techniek, het kastje in de auto de afgelegde kilometers te registreren.<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ach, het zijn weer eens andere satellietsignalen. Maar eerst maar eens kijken wat ze nou van plan zijn, de techniek die jij hier noemt stuit nl. op 2 grote bezwaren:<BR>1: Privacy. Tegenwoordig vindt het grootste deel van de nederlanders het prima als de overheid ze overal volgt, maar gelukkig nog niet iedereen.<BR>2: GPS zuigt voor dat soort toepassingen. Ik heb zo'n ding sinds kort op de motor, en alhoewel het in het algemeen heel erg goed en fraai werkt wil ie zeker met bomen langs de weg er nog wel eens 50 meter naast zitten. (meestal minder als 20 overigens). Maar dan weet je dus echt niet meer of iemand op een bepaalde weg rijdt of op die die er naast ligt, zoals je hier veel bij snelwegen ziet.<P>Groeten, Eelco

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap het probleem niet ik denk altijd maar wat er niet is kun je niet beinvloeden.<BR>ik rij ongeveer 120000 km per jaar en heb nog nooit wat betaald en ga het ook niet betalen.,.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel meer manieren om het te manipuleren. als ze de zelfde techniek gaan toepassen als bij navi. inderdaad gps kan niet teken metaal daar word hij ziek van. waarschijnlijk zal dan het kasje ook een tacho puls nodig hebben(snelheidspuls) valt ook wel het een en ander aan te knutselen.<BR>dat word dus lachen als het gaan invoeren.<P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...