Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 D+ is weer open met een fun en pin 7 met 13 doorverbonden
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Dat heb ik dus ook ergens gelezen, maar dan hebben we 't toch niet over een gewone funkaart, toch?
Edwin Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Die pinnen doorverbinden; ik denk dat het enkel voor avr kaarten is. Edwin
Tonskidutch Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 we hebben het over voorzorgsmaatregelen... en niet zomaar effe vrije experimenten uithalen... laat je pins voor wat het is. iemand die hardware moet rossen en graaien kan beter een ander medium gebruiken, zoals de season die au is voor al die k*t zenders cheers Tower Of Strenght The Mission
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Download gewoon ff deze dreamload voor je magic module en of het nu een clone is of een zogenaamde echte MM maakt niet uit, gewoon deze dreamload erin zetten en klaar. En daarna de penta 1.11 met evt. conax te downloaden in de bekende upload sites Ter info: Pentacrypt 1.11 kijkt naar wat voor een dreamload erin zit, zit er dan een verkeerde in, word de module gewist en bij een goede dreamload gaat het goed. Ik heb hetzelf getest met verschillende MM modules (ook klonen) het werkt!, zelfs met de extreme werkt het goed. Tevens ook getest met foute dreamloads en voila, DOOD sucses ermee
Gast Geplaatst: 24 december 2003 Geplaatst: 24 december 2003 wat bedoelt je met Penta 1.11 met Conax ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen