Gast Geplaatst: 13 januari 2004 Geplaatst: 13 januari 2004 Goeie tip, denk dat ik maar eens naar een Cam ga kijken!! Bedankt!
Gast Geplaatst: 21 januari 2004 Geplaatst: 21 januari 2004 Hoi, Ik ben een newbee op het gebied van Sateliet ontvangst. Begrijp ik uit het bovenstaande dat je op een extreme door middel van het plaatsen van een Matrix Reloaded cam in combinatie met een Titaniumcard + de juiste files op de Titaniumcard in de CI slot van een Extreem Conax open krijgt. Mijn wens is om mijn vrouw de mogelijkheid te geven om te kijken naar Bulgaarse TV. KLopt dit, zoniet kan iemand in detail aangeven wat het dan wel moet zijn. thx
Gast Geplaatst: 22 januari 2004 Geplaatst: 22 januari 2004 volgens mij en dat weet ik wel haast zeker hoef je geen files op de titanium om M2 kaart te zetten, zolang de kaart er maar in zit heb je beeld op conax met de xtreme en MR1.055
mteam Geplaatst: 22 januari 2004 Geplaatst: 22 januari 2004 Conax met MR ? Nagra ja , conax met MM 1.11 conax Danny
Tonskidutch Geplaatst: 22 januari 2004 Geplaatst: 22 januari 2004 een advies lees eerst een beetje over deze materie. er worden nogal wat stellingen geplaatst die niet helemaal kloppen... (TTman bij je MM 1.11 een lege kaart niet de MR dus) Bulgarian Mux op thor of andere Bulgaarse zenders op andere satelieten? cheers Reasons Of Rhyme The Brian Ferry Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen