Ga naar inhoud


Settings worden niet juist geladen


Wybo

Aanbevolen berichten

Nadat ik de perfecte lijst van Murdock heb ingelezen, zijn een aantal (vnl duitse) kanalen zwart. Ik heb soms wel geluid. Het zijn FTA kanalen, dus er gaat blijkbaar iets mis. Als ik de Topfield laat zoeken, krijg ik vrijwel alle kanalen nogmaals in de lijst (met voor zover ik kan zien dezelfde instellingen). Deze zijn wel te bekekijken.

Wat doe ik verkeerd?

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vergelijk de frequentie in de lijst eens met de frequentie die jouw ontvanger heeft gevonden...

 

Het kan zijn dat de LO van jouw LNB niet helemaal correct staat.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Murdock,

Als ik in SeteditTF de zenders vergelijk, zijn ze op de ChId na gelijk.

Wat bedoel je met LO? Ik heb als LNBfreq 9750-10600, een niveau van 88% en signaal van 100%

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens naar de Frequentie van de door jouw gevonden programma's en vergelijk die eens met die in de lijst staat..

 

Kijk anders is in deze topic.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, topic gelezen. Ik heb geen analoge ontvanger. Is dat anders op te lossen. Het lijkt me niet iets om mee te gaan experimenteren als niet zeker is dat het daaraan ligt.

Nogmaals: Ik heb nu in de settings twee maal das Erste. De ene alleen geluid, geen beeld 'geen of gecodeerde uitzending' (van Murdocksettings), de ander perfect (door de TF gevonden). Mij lijken de frequenties hetzelfde. Wat gaat er nu mis?

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...