aanj Posted January 8, 2004 Posted January 8, 2004 Vorig week vrijdag alle sims na elkaar geinstalleerd van backup cd's. Zondag stop het spel , en nu kan ik op geen enkele pc in mijn netwerk nog Sims (althans degene met copieer beveiliging , dus vanaf hotdate) installeren . Melding : u heb niet de orinele cd Alle backup cd´s worden als niet goed gezien terwijl het eerder met dezelfde cd´s wel lukte ! Ook "mounten" lukt niet meer . Alles hangt aan het internet . Ik vrees dat er van het net iets gekomen is wat bij mij alles blokkeerd , een windows update , een aanval van de sims homepage of een andere hack . Op een ander forum was er iemand met dezelfde ervaring , aan het internet niet meer kunnen installeren , los van internet wel kunnen installeren ! Dit zou wel eens iets heel vies kunnen zijn , via het internet pc´s manipuleren zodat backups maken niet meer kan !!!! Iemand met dezelfde ervaring ? Ook met andere spellen ? En wat erg is , zelfs na het terug zetten van disk images geen verbetering ! Zou het zelfs in de MBR zitten ? Virus scanner en Adware scanner vinden niets . Problemen ook onder win 98 , win Me , XP home en pro . Hulp !!! Ik erger me dood en ben boos ! Mischien mijn laptop echt leeg maken en dan eens proberen .Ook daar op lukt het niet die hing ook aan mijn netwerk . Ik hoop dat ik mij zorgen maak om niets . Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Recommended Posts