Ga naar inhoud


Af en toe worden we er een beetje moe van:(:(:(


Gast

Aanbevolen berichten

Het idee is op zich erg goed, maar in de praktijk niet uitvoerbaar.<BR>We zouden daarvoor 2 boards op moeten zetten en dan zou ook iedereen zich 2 x aan moeten melden.<BR>dat maakt het geheel helaas onnodig gecompliceerd.<BR>Toch 10 punten voor het idee! smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk het is gewoon heel simpel .<BR>Als je geen klote van sat ontvangst afweet begin er dan gewoon niet aan .<BR>Ik ben trouwens ook al met die dingen begonnen toen er nog maar sprake was van <BR>16 kanalen op Astra .<BR>En uit veel lezen en het doen leer je verschrikelijk veel.<BR>Maar waar ik echt een hekel van krijg is mensen die domme vragen stellen en de Administrator van dit board heeft groot gelijk met zeggen dat die er soms genoeg van heeft.<BR>Het is en blijft een hobby .<BR>En ik hoop een ding dat sat4all nog zeer lang mag blijven bestaan .<BR>En ik hoop ook dat jullie mij dit niet kwalijk nemen voor wat ik hier neer schreef <BR>maar het moest er even uit.<BR>Groetjes .<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk het is niet omdat je een begineling bent<BR>dat ik jouw niet respecteer .<BR>Iedereen moet leren maar mensen die altijd vragen stellen die al ondertussen aan bod komen in een van de forums van Sat4all<BR>en dus te lui zijn om eerst te lezen en dan<BR>vragen te stellen dat is zeer dom en lastig.<BR>Groeten.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluiten deze tread.. a.u.b<BR>word er misselijk van.<P>voor dit soort gel*l hebben ze een ander board. iets met fun of zo. :-)<P>Pipo . hoe durf je.<P>quote :Als je geen klote van sat ontvangst afweet begin er dan gewoon niet aan .<BR>Ik ben trouwens ook al met die dingen begonnen toen er nog maar sprake was van <BR>16 kanalen op Astra .<BR>En uit veel lezen en het doen leer je verschrikelijk veel.<BR>Maar waar ik echt een hekel van krijg is mensen die domme vragen stellen <P>jij een doorgewinterde hobby freak :-))))<P>En ieder die jouw eerste postings nog weet<BR>ligt nu dubbel van het lachen..<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg jij bent wel zeer goed in het knipen en plaken om zo te proberen wat boel te stoken <BR>die er nu nog niet is .<BR>Ten eerste dit was niet aan uw adres bedoeld .<BR>En ten tweede met wat moeit ge u eigelijk.<BR>Als ik een menig heb dan schrijf ik die en anders zal ik ze wel schrijven op een ander board.<BR>Groeten .<BR>Smurf.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg en als je plakt en knipt moest dit er ook<BR>nog bij.Maar waar ik echt een hekel van krijg is mensen die domme vragen stellen en de Administrator van dit board heeft groot gelijk met zeggen dat die er soms genoeg van heeft.<BR>Het is en blijft een hobby .<BR>En ik hoop een ding dat sat4all nog zeer lang mag blijven bestaan .<BR>En ik hoop ook dat jullie mij dit niet kwalijk nemen voor wat ik hier neer schreef <BR>maar het moest er even uit.<BR>Groetjes .<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en knippen en plakken :-)<BR>bedoel er gewoon mee . dat jij zo`n replay durft te geven. Lees eerst je eigen postings <BR>eens terug. voordat je een replay als bovenstaande geeft. over domme vragen en antwoorden.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doel van het begin van deze thread was een ieder nogmaals duidelijk te maken dat voordat er gevraagd gaat worden eerst eens goed naar eerdere berichten gekeken moet worden. Een boek lees je ook vanaf het begin en niet ergens midden in en dan vragen want er allemaal vooraf gebeurd is. <P>Het heeft absoluut niet te maken dat beginners geen plek eigen plek mogen hebben op dit board, zie ook het beginnersforum. Maar dit is een hobbyboard en in een hobby moet je in vele gevallen veel tijd steken voordat het allemaal duidelijk is en wij zien steeds vaker dat mensen zich als beginnend sathobbist zich niet eens de tijd gunnen om bepaalde dingen op dit board goed door te lezen. En daardoor komen sommige vragen bij vele mensen als irriterend over. Nog maals dit is geen electronische internethandleiding om gratis naar betaaltv te kunnen kijken maar een board waarop sathobbyisten, beginnend en gevorderd, elkaar verder op weg kunnen helpen in de hobby.<P>Voordat dit hele gebeuren definitief in de persoonlijke sfeer gaat komen wordt het de hoogste tijd deze thread af te sluiten met de hoop dat een ieder nu werkelijk begrijp waarom deze thread nu eigenlijk opgestart is.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo, ben jij dan misschien nooit begonnen?<BR>Of ben je geboren met sat kennis?<BR>De technologie gaat zo snel voorruit, dat het bijna niet te volgen is, je kan dus elke dag als beginner beschouwd worden.<BR>Als ervaren d2mac en irdeto persoon ken ik niks van Seca, wil dit dan zeggen dat ik een beginner ben.<P>Wat is voor jullie een domme vraag???<BR>Die zijn er niet, er zijn enkel domme antwoorden.<BR>En ook domme reacties!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als een zwerende vinger.<P>Stomme vragen bestaan inderdaad niet, alleen zeer domme antwoorden. Maar 2x vragen om iets dat al behandeld is, is niet dom maar onozel! (moet dit nu met 2 nn-en of met 1 n?)<P>Maar om Sat4all een beetje bij te staan in moeilijke tijden: Lees eertst alle topics eens door om te kijken of die speciale vraag van jou al eens is gesteld!!!!!!!!!<P>Grtz Mike The Bike<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de automatisering gaat het al net zo: ik werk al 10 jaar in de IT/ICT en in de midden tachtiger jaren had ik mijn eerste pc. Maar vrienden/kennissen beginnen pas nu de pc's en hun toepassingen te ontdekken en soms voel ik me dan ook een wandelende helpdesk. <P>Niet altijd even gelegen komen ze met vragen. Ook "domme" vragen..., maar ik probeer mezelf altijd eraan te herinneren dat IK ook hele domme vragen heb gesteld en ik ben nu nog blij dat men destijds het geduld heeft gehad om mij ook te helpen! Maar toch vraag ik wel eens of men de afkorting RTFM nog kent...<P>O,ja Wij hebben een toepasselijke naam voor collega's met een bruine arm: PIPO's... De Admins hier kunnen vast wel voor zichzelf opkomen...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...