Ga naar inhoud


Af en toe worden we er een beetje moe van:(:(:(


Gast

Aanbevolen berichten

Aan de personen die zich nu aangesproken gaan voelen:<P>Af en toe worden we een beetje heel erg moe van de domme overbodige vragen die iedereen via e-mail stelt.<P>B.v.<P>-Waar zijn de sece bestanden nu? (stond duidelijk in een vorig nieuws bericht!)<BR>-Waar is de download zone?? (Blinde kip!)<BR>-Waarom kan ik diverse bestanden niet meer vinden? (omdat je niet leest klojo!!)<BR>-Waar is het humax project?? Is het nu al afgelopen??? (We schreven in een van de berichten dat we jullie via het board op de hoogte zouden houden!)<P>Als het zo doorgaat verdwijnt de download zone helemaal!<BR>We krijgen meer en meer het gevoel dat het voor de meesten alleen nog maar om het gratis kijken gaat!<P>Begrijp ons goed vaste posters: Jullie <BR>worden niet bedoeld!!!<P>We krijgen alleen godschuwelijk veel e-mail van mensen met vragen als:<P>Ik heb bij **** uit **** een print kaart gekocht en ik weet niet hoe ik m vrij moet schakelen. leg dat eens even uit...<P>Hier krijg ik dus de ********* van!!!!!!<BR> <BR>Wij zijn de canal+ vrijschakelservice niet!<P>Voor alle andere 'onschuldige' gebruikers:<BR>We lezen en beantwoorden nog steeds heel erg graag de berichten van de vaste gebruikers.<BR>Jullie maken ons werk de moeite waard!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


ROEEESTIEG Heeren moderatoren.<BR>alle begin is moeilijk.<BR>beter domme vragen, dan geen vragen.<BR>jullie hadden ook een bijzonder goede<BR>"download" zone, en als'tie ineens<BR>het pleitvaart gemaakt heeft, kan <BR>ik wel begrijpen dat er een heleboel <BR>mensen zijn die op tilt gaan.<BR>advies aan deze mensen, kijk eens<BR>op de linkpagina, lees de forums eens<BR>GOED door, leer italiaans, spaans, en<BR>duits, (rome, piza, barcelona, sinter-<BR>klaas, en berlijn, en kase voldoen al) <BR>en je komt er gegaranderd wel.<BR>en voordat je't weet ben je newbie af !<BR>is dat wat !<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zal ook niet zitten in het vragen, maar in het mailen.<BR>Deze mensen(de moderators dus) hebben het al druk genoeg.<BR>Dan moet je ze niet ook nog eens met email gaan overspoelen.<BR>Als je een vraag hebt hoort die in het forum, dan heb je nog meer kans op een antwoord ook.<BR>Dan komt hij namelijk niet tussen alle andere mailtje. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren - heren ...<P>Adem in - Adem uit - Adem in - Adem ui laugh.gif<P>Het fenomeen <I>gratis willen kijken</I> is helemaal niet erg. Het stellen van simpele vragen ook niet (domme vragen bestaan inderdaad niet) !!!<P>Het is alleen zo jammer dat sommigen niet de moeite nemen om even een paar berichten te lezen die zo hier en daar (alleen op dit board al) staan geplaatst ... Het lijkt wel of men alleen gericht op zoek gaat naar e-mail adressen en daar gewoon heen mailt ...<P>In principe is zelfs deze thread overbodig, omdat ze dit naar mijn mening nooit zullen lezen ...<BR><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was dus ook een van degenen die vroeg waar zip nu! Met excuses....., zag later inderdaad het bericht over hoe en wat. Begrijp me goed, het gaat niet alleen om C+, ik spit diverse sites af en vergelijk de keys en rommel er mee op mijn manier, het is zeker een hobby, waarbij beeld een leuk resultaat is. Raak er steeds meer in thuis om van oude bestanden nieuwe keys erbij te zetten en dat heb ik allemaal hier geleerd!<BR>Met dank en nogmaals excuses......<BR>Ga zo door.<BR>Mark<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mark, het maakt helemaal niet uit!<BR>Van excuses hoeft helemaal geen sprake te zijn.<BR>Jij hebt in ieder geval begrepen dat het qua mail vaak de spuigaten uitloopt.<BR>We zouden gewoon graag zien dat iedereen het board leest en niet als een kip zonder kop aan het mailen gaat.<P>Wat betreft het e-mail adres voor vragen:<BR>Het is technisch goed mogelijk omdat ik een eigen e-mail server heb en voor iedereen een eigen @sat4all.com e-mail adres aan zou kunnen maken.<BR>Het gaat echter om het feit dat vragen gewoon hier op het board thuishoren en niet via e-mail.<BR>Zo leert iedereen er wat van en dat is tenslotte ons doel.<P>Bedankt voor het begrip en alle andere reacties.<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

sat4all ik heb laats met een vriend van je gesproken in een zaak in ******** en we hadden het over sat4all forum. Is het mischien een idee om deze forum op te splitsen. Bv in een beginners forum en voor mensen als jij, martin, teebee ectr<BR>dan is jou probleem opgelost want je moet maar eens proberen met een modem deze forum door te lezen. Gelukkig heb ik zowel isdn als cabel. <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 13 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

zouden mensen in ons speciale beginner hoekje niet terrecht kunnen dan?<P>Het ging over nutteloze e-mail, niet over het board...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien een idee om te zeggen: CONTACT is alleen bedoeld voor gegronde opmerkingen, meldingen van storingen of spuien van een nuttig idee dat om wat voor reden niet in het forum moet komen. Verder erbij NIET voor vragen. Wellicht zijn er dan wel enkele mensen die een email adres willen aanmaken voor die vragen waar de moderatoren geen tijd voor hebben. Wil zelf best zo'n adres aanmaken mits ik niet hoef te garanderen dat elke vraag beantwoord wordt. Daarvoor weet ik er lang niet genoeg van. Maar als er meer zijn, de een weet dit de ander dat. Is maar een idee<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is dat geen verkeerd idee , alleen zijn er erg veel mensen die een gratis "abonnement" op Canal+ willen hebben wink.gif<BR> Er is een erg grote groep mensen waar het niet om de hobby gaat maar om het kijken. frown.gif<BR> Op zich heb ik daar problemen mee en niet met de groep mensen die er echt iets van op willen steken,die laatste groep zal ik dan ook best wel willen helpen ,maar niet van die smeekmailtjes ;ik wil graag Canal+ <BR>In dat geval kun je ze beter gelijk verwijzen naar het "Service" nummer van Canal+ smile.gif dan weet je zeker dat je beeld houdt ,ook na een code wisseling (Als ze tenminste niet weer een formulier "kwijt" zijn) smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

gratis kijken??Nee daar gaat het bij mij niet voor.Mocht het mogellijk zijn mij officieel te aboneren bij zender X of Y dan neem ik liever een abo.dan geen kopzorgen dat zender Y weer eens de pmk heeft veranderd of de seca zender X weer eens de key heeft veranderd.Ik zoek trouwens nog een mede nederlandse hobyist om een vrijgeschakelde seca kaart voor één jaar.Die kosten betaal ik er graag bij.Enkel moet er vertrouwen zijn tussen ik en die persoon.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik en ik denk velen met mij beseffen af en toe niet hoe vaak jullie via de mail met vragen bestookt worden,ik ben zelf pas sinds kort op de hoogte van het medium satteliet,en wil er in een korte tijd zoveel mogelijk over weten.ook ik heb de fout gemaakt om niet goed te zoeken naar de antwoorden op mijn vragen die achteraf gewoon te vinden zijn.mijn excuses daarvoor.ook ik mailde weer omdat ik de site niet meer binnenkwam ,en dus weer te voorbarig met wat moeite lukt het toch. dus misschien toch weer te overhaast gemaild.wat is nu de wijze les ???? eerst goed zoeken en dan indien nodig topic plaatsen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen gebruikers van dit board niet aan de hand van een status toegang krijgen tot een NEWBIE area gedurende de eerste twee maanden na registratie, waarin men alleen de FAQ's <BR>en het beginnershoekje zichtbaar zijn?<P>Na twee maanden zouden dan, bijv. ook de andere boards en emailadressen zichtbaar worden?<P>Om het geheel te completeren kan dan met een tentamen bewezen worden dat men terecht de Newbie area mag verlaten.... :-)<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...