Ga naar inhoud


kleuterplaatjes


Gast

Aanbevolen berichten

De berichten worden m.i. verziekt door de vele smileys, Message icons en nog erger die oerstomme Graemlins.<P>Een beetje fatsoenlijk de berichten lezen is haast onmogelijk. Wat ooit professioneel was lijkt nu bedolven te gaan worden met deze bullshit . Voor mij mag dat spul per direct verwijderd worden<P>Georges

Link naar reactie
Delen op andere sites


je klinkt alsof je al een redelijk<BR>aantal jaren in het bezit bent van een<BR>65+pas laugh.gif" border="0 wordt je nou niet een beetje<BR> sleep.gif" border="0 van dat gemierenneuk confused.gif" border="0 <BR>neem toch een bavaria.gif" border="0 en wees smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zien ook liever dat men ons dergelijke klachten via e-mail toe laat komen. We kunnen de klachten dan bespreken met alle moderators en gezamelijk tot een beslissing komen. Laat het wel duidelijk zijn dat wij onze vrije tijd en nog veel meer in dit board steken en wij dan redelijkerwijs met 8 personen bepalen wat wel en niet kan (en mag).<P>Dit board is bedoeld voor de satelliet-hobby en niet als Nationaal zeur en zeik forum.<BR>Daar heeft Pim Foppen een leuk board voor.<P>Amen <BR> smile.gif" border="0frown.gif" border="0blush.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0bavaria.gif" border="0rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 06-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja het is een satellietboard.<BR>Maarr daar mag ook wel eens wat gein tussen zitten of niet dan.<BR>Soms krijg je dan van die topics waar je bij moet glimlachen. Dat is erg goed voor de gezondheid.<P>Hierbij kunnen de poppetjes een versterkend effect hebben.<P>om dat duidelijk te maken, proost. bavaria.gif" border="0 <P>groeten,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gewoonlijk zijn de antwoorden weer van een hoog kaliber.<P>Ik heb mijn mening gegeven en als meneer de scheidsrechter de moeite had genomen om mijn mening goed te lezen dan heeft hij ook kunnen lezen dat ik inhoudelijk het over een professioneel board had. <BR>Als hij dat zeiken vindt oke, dwaal dan maar af naar een flutboard met leuke cartoons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Georges,<P>ik denk dat je in de ene topic meer kleuterplaatjes vind dan de andere, afhankelijk van het onderwerp.<P>Er is natuurlijk nu een hype aan de gang met de bavjes maar het nieuwe zal er wel gauw van af zijn.<P>Hierna kun jij er ook weer van genieten.<P>suc6,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Georges, jouw taalgebruik staat mij helemaal niet aan.<BR>Jouw eerste bericht was dusdanig negatief dat ik het nodig vond je te wijzen op het feit dat je hier MAG komen en niet MOET komen.<BR>Je mag dit als een waarschuwing opvatten want als je niet met fatsoenlijk taalgebruik en op een normale mannier kunt bewoorden wat jou grieven zijn (en wel via e-mail) heb jij je langste tijd op dit board gehad. Ik heb weinig zin om met iedereen in discussie te moeten gaan.<BR>De regels zijn duidelijk!<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...