Ga naar inhoud


Intel linux CS-Server


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Wat wil je nou? Een linux speeldoos met superdeluxe allernieuwste kernels, of toch maar liever een perfect 200% !!! stabiel draaiende c-server, waar je ook nog eens prima een op iptables gebaseerde firewall kunt draaien. Neem in dat laatste geval gewoon SuSe 8.1 met kernel Linux 2.4.19-4GB. Die van mij is nog nooit! spontaan onderuit gegaan of vastgelopen.

 

By the way, Ronaldd, denk je bij je a.s. image aan de nieuwste kaartjes voor SkyItalia, ze zouden halverwege deze maand worden verstuurd. Het zou mooi zijn als we deze meteen ook al zouden kunnen plaatsen.

 

Groetjes en succes

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

By the way, Ronaldd, denk je bij je a.s. image aan de nieuwste kaartjes voor SkyItalia, ze zouden halverwege deze maand worden verstuurd. Het zou mooi zijn als we deze meteen ook al zouden kunnen plaatsen.


Sky italia is toch seca2?, dat zou dan gewoon moeten werken met de huidige server en client.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet ik je gelijk in geven, maar ik ben nog niet zo thuis in linux en dacht als ik nou suse 9.1 pro koop met boeken, dan kan ik windowsachtige manier kennis maken met linux en dan ook nog web/ftp/email server draaien.

Wat wellicht ook met 8.1 kan.

Maar misschien kun je me wel wat tips en truuks geven voor ip tables?

Heb je misscien ook een link waar ik suse 8.1 dan kan downloaden, ik kan alleen maar de live versie vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronaldd,

 

Ze kappen bij skyitalia met seca2, omdat het onlangs is gekraakt. Het lijkt straks viaccess II te worden! Volgens zeggen per 1 juli al. Ze zijn al met het versturen bezig...

Vlgs mij had de transponderwissel van vorige week hier ook al iets mee te maken.

 

Exacte gegevens ontbreken nog want we kunnen nu nog niet beschikken over de nieuwste kaartjes.

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

@noleech

Je bent me net voor geweest, wild vandaag ook vragen of er nog hoop was/is.

Want uit mijn ervaringen blijkt dat dit voor card-sharing alsnog de stabielste is voor C+.

Heb wel al andere geprobeerd, maar daarmee krijg je geen of wel beeld, freezzes, of tijdens het zappen blijven sommige kanalen zwart, dan weer heen en weer zappen en dan wel weer beeld, vaak geen geluid.

Maar misschien is er iemand anders met betere ervaringen met andere CS servers.

Zelf gebruik ik nog een hele oude ronald rel 107 image, tot nu toe nog steeds geen freezes en hangups gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier alleen goede ervaringen, C+ en Premiere, met de CS-Client. Zowel de CS die in de aangepaste Hydra zit, als met de CS die in de Pli-image zit.

In de aangepaste Hydra is de CS_client een op zichzelf staande emu en kan niet samen draaien met b.v. Scam of Newcamd. Die van Pli kan dat wel.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

In de aangepaste Hydra is de CS_client een op zichzelf staande emu en kan niet samen draaien met b.v. Scam of Newcamd. Die van Pli kan dat wel.


kan wel, heb het hier nu goed draaien op de beta 2 ! als je er een duits premiere kaart bij wil share is dat nu alleen stabiel met het roland cs gebeuren!

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...