Ga naar inhoud


Intel linux CS-Server


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Ronald,

 

Leek me wel aardig om te kijken of cs-server kan draaien op een OS X machine. maar dan moet ik hercompileren, kan ik ergens de source code downloaden met je linux compilatie commando's? De unix variant op mijn Mac is darwin bsd.

 

 

ruben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook toevallig mogelijk om een Cryptoworks kaartje te sharen middels de intel linux cs-server ? En of iemand dit heeft geprobeerd.

 

Heb nog een andere progje gevonden op forum van onze buren en weet eigenlijk niet echt wat ie doet. Misschien dat iemand meer weet van het progje ?? misschien kan deze wel crypto aan.

 

CW-Server 0.30F

 

thnx

-| Dreambox 7000S + Dreambox DM500 |--| Disecq 1.2 |--| 100 cm Schotel |--| 80GB |-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is het ook toevallig mogelijk om een Cryptoworks kaartje te sharen middels de intel linux cs-server ? En of iemand dit heeft geprobeerd.

Heb nog een andere progje gevonden op forum van onze buren en weet eigenlijk niet echt wat ie doet. Misschien dat iemand meer weet van het progje ?? misschien kan deze wel crypto aan.

ga maar eens met newcamd spelen, die schijnt het te kunnen.
domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Citaat:
Er is nog geen update nodig. De dreambox versie in de image kan hetzelfde.

Ronald


Het probleem met het niet correct doorgeven van de cardinfo is nog niet opgelost. Of is er een nieuwere versie die nog niet online staat?

Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Het probleem met het niet correct doorgeven van de cardinfo is nog niet opgelost. Of is er een nieuwere versie die nog niet online staat?

Klopt, dat is nog niet opgelost. Maar het zelfde geldt voor de dreambox server.

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:


Het probleem met het niet correct doorgeven van de cardinfo is nog niet opgelost. Of is er een nieuwere versie die nog niet online staat?

Klopt, dat is nog niet opgelost. Maar het zelfde geldt voor de dreambox server.


Ok, niet een heel groot probleem overigens, alleen cosmetisch. Gisteravond wel wat raars en kan nog niet plaatsen waar het aan lag. De cs_server was sinds 23 maart actief. Gisteravond traden er opeens freezes op op de Dreambox. Herstarten van de DB hielp hier niet voor. Na restarten van de cs_server werkt alles wel weer normaal.

Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@ ronald

hoi ronald ik had een gelijkmatige vraag al gesteld maar ik kreeg geen antw van niemand ....:(

zou het mogelijk zijn vb

om i.p.v cs_srv newcamd_cs_srv ???

en dat ik vb de r***list in de pc in een mapje var/scce

en de **** in een mapje /var/keys doe dat het werkt?

of zien jullie hier de nut van niet in????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...