Ga naar inhoud


Twinhan VisionDTV Sat Ci


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een Twinhan VisionDTV Sat-Ci kaart voor in mijn PC. Weet iemand waar ik deze kaart kan kopen? Ik kan geen nederlandse winkel op internet vinden die deze kaart verkoopt, ondanks dat er een nederlandse handleiding op de site van Twinhan staat.

 

Alvast bedankt

 

(P.S. Ik ben een beginner op het gebied van satellieten, dus als iemand een suggestie heeft voor een betere PC-Satellietkaart laat het mij dan weten)

post-11472-1318257877,3056_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Koop een skystar 2 kaart voor de helft van het geld, deze kaart kost de helft maar geeft je het dubbelle aan plezier.

Spreek uit ervaring want zo ben ik een maand of 3 geleden ook begonnen.

 

Skystar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil naast FTA zenders ook betaalde televisie kijken, dus er moet een Ci slot inzitten. Ik hoef geen hardware MPEG-2 decoder te hebben, omdat deze kaarten veel duurder zijn en mijn athlon 1800+ software MPEG-2 decoden ook aankan. Er blijven dus maar een paar kaarten over.

 

Over de satellietkaarten van Pinnacle, Hercules en Hauppauge lees ik op internet dat er vaak problemen mee zijn (Pinnacle wordt al helemaal afgeraden). Over de Twinhan-kaart heb ik eigenlijk alleen maar neutrale/positieve berichten gelezen. Bovendien staat er op de site van Twinhan

 

20040112 VisionDTV Sat-CI won the best DVB-S card of year 2003_English

 

Dus daarom gaat mijn voorkeur uit naar deze kaart.

 

Berichten uit forums:

 

....Ik gebruik een twinhan kaartje, en neem maar even aan dat dat voor een dikke Nexus ook geldt: die speelt prima af via de TV-out van mijn videokaart.......

 

....De kaart hoort bij de "twinhan" familie, en werkt dus met de "twinhan" module. De originele software (en support) van Hercules is namelijk een ramp....