Ga naar inhoud


Twinhan VisionDTV Sat Ci


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Freeck,

 

 

ik heb het uiteindelijk bij ProgDVB gehouden.

 

Mytheatre wilde niet echt lekker bij mij, gezeur met Graphs, Codecs etc., 't loopt met ProgDVB bij mij allemaal rete-stabiel, sinds ik weet dat ik McAfee uit moet zetten als ik ga capturen.

 

't enige dat nog lang duurt is het zappen. Ik zag toevallig vandaag hier ergens een draadje waar iemand daar ook melding van maakt, en sommigen onder ons hebben daar kennelijk geen last van.

Bij mij duurt het algauw zo'n 4 a 5 seconden voor ik weer beeld heb, op een gecodeerd signaal. Playboy duurt iets langer, zal wel aan Nagra liggen.

 

Moet ook nog een keer een rotor proberen, maar dan moet eerst moeders "verwend" worden.

 

De MYtheatre die jij hebt is 2.76, neem ik aan. Dat schijnt de laatste, gratis versie te zijn, die heb ik dus maar ff klaargezet.

 

MOet alles weer een keer opnieuw opbouwen, maar dan op een bloedje snelle PC,(Geld, hellup) zodat ik ook eens HD kan opnemen.

Of is er een hardware-matige kaart die MPEG-HD aankan?

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nu ook ProgDVB geinstalleerd en het werkt!

Ik heb de indruk dat DVBviewer die ik bij de SS2 heb gekregen een beter en minder schokkerig beeld te zien geeft dan ProgDVB.

 

Mijn vraag is: wat moet ik precies installeren om ook de gecodeerde zenders te kunnen zien?

En kan ik die decoders zowel voor DVBviewer als ProgDVB gebruiken?

 

Freeck

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...