Ga naar inhoud


10.000 Members!


Ron

Aanbevolen berichten

Beste SAT4ALL Members,<P>Vandaag heeft sat4all het magische leden aantal van 10.000 gepasseerd.<BR>De 10.000e member was: member nr: 15127 member naam: ktnet <BR>Eigenlijk hebben zich op sat4all sinds de oprichting al meer dan 15.000 mensen aangemeld, maar er zijn gezien het aantal accounts dat niet actief was de afgelopen maanden in totaal +/- 5.000 accounts verwijderd.<BR>Natuurlijk willen wij alle leden hartelijk bedanken voor het regelmatig bezoeken van onze site. Wij doen dit allemaal voor de satelliet hobbyist en dat zijn jullie!<BR>Zonder jullie massale bezoekjes zouden wij niet iedere dag weer de energie kunnen opbouwen om deze site te onderhouden en regelmatig te vernieuwen.<P>Dus alle members bij deze: Van harte bedankt!<P>Blijf ons bezoeken, en vooral:<BR>Blijf hobbyen:-)))<P>Het SAT4ALL team.

Link naar reactie
Delen op andere sites


10.000... dan heb ik toch nog 9973 volgelingen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Proficiat en ga zo door!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd !!!!! ik zuip me vanavond helemaal lam hoi hoi hoi hoi hieperdepiep<BR>het feest is bij toxic thuis hahahahahaha<BR>flauw grapje hoor toxic maar dit is ook 1 van de betere sites dit is gewoon goed op gezet en alles is erg duidelijk <BR>heel erg gefeliciteerd met al je leden<BR>groetjes laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm Toxic[Q]<BR>ik geloof niet dat je het pakketje zo hebt<BR>opgestuurdt het was helemaal gedeukt en de<BR>slagroom zat aan de buitenkant en tot <BR>overmaat van ramp was het nog zuur geworden ook frown.gif" border="0 <P>Maar goed mischien bij de 15.000 beter wink.gif" border="0 <P>Mazzel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...