Jump to content

10.000 Members!

Ron

Recommended Posts

Beste SAT4ALL Members,<P>Vandaag heeft sat4all het magische leden aantal van 10.000 gepasseerd.<BR>De 10.000e member was: member nr: 15127 member naam: ktnet <BR>Eigenlijk hebben zich op sat4all sinds de oprichting al meer dan 15.000 mensen aangemeld, maar er zijn gezien het aantal accounts dat niet actief was de afgelopen maanden in totaal +/- 5.000 accounts verwijderd.<BR>Natuurlijk willen wij alle leden hartelijk bedanken voor het regelmatig bezoeken van onze site. Wij doen dit allemaal voor de satelliet hobbyist en dat zijn jullie!<BR>Zonder jullie massale bezoekjes zouden wij niet iedere dag weer de energie kunnen opbouwen om deze site te onderhouden en regelmatig te vernieuwen.<P>Dus alle members bij deze: Van harte bedankt!<P>Blijf ons bezoeken, en vooral:<BR>Blijf hobbyen:-)))<P>Het SAT4ALL team.

10.000... dan heb ik toch nog 9973 volgelingen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Proficiat en ga zo door!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

gefeliciteerd !!!!! ik zuip me vanavond helemaal lam hoi hoi hoi hoi hieperdepiep<BR>het feest is bij toxic thuis hahahahahaha<BR>flauw grapje hoor toxic maar dit is ook 1 van de betere sites dit is gewoon goed op gezet en alles is erg duidelijk <BR>heel erg gefeliciteerd met al je leden<BR>groetjes laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Hmmmm Toxic[Q]<BR>ik geloof niet dat je het pakketje zo hebt<BR>opgestuurdt het was helemaal gedeukt en de<BR>slagroom zat aan de buitenkant en tot <BR>overmaat van ramp was het nog zuur geworden ook frown.gif" border="0 <P>Maar goed mischien bij de 15.000 beter wink.gif" border="0 <P>Mazzel

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.