Ga naar inhoud


6010


Gast benjamin

Aanbevolen berichten

ik probeer een 6010 philips decoder uittelezen met flahcvt maar dit lukt me niet de decoder geeft als antwoord no response en de tijd flikkert en er brand een rood lampje in het display het is een decoder van upc die je gratis bij een abbonement van upc krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
ik probeer een 6010 philips decoder uittelezen met flahcvt maar dit lukt me niet de decoder geeft als antwoord no response en de tijd flikkert en er brand een rood lampje in het display het is een decoder van upc die je gratis bij een abbonement van upc krijgt.

Dat is dus een kabeldecoder en flashcvt is geschreven voor satelietdecoders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dir is wel degelijk een sateliet decoder deze worden veel gebruikt in hongarije slovakije ik kan hem momenteel wel uitlezen met het programma dsx flash maar ik kan maar een deel van de chip programeren. Ik heb enige software gevonden maar niet in engels wie kan mij helpen?6010/42 is wel uittelezen en nieuwe intezetten maar een philips 6010/91 is weinig mee te doen.ben op zoek naar dsxflash v5.02

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ben pas ook op zoek geweest voor een poolse ontvanger, kon ook niks vinden in het engels, je schijnt hem om te kunnen progen naar seca, maar het blijft dan een brak ding.

Ik heb het maar opgegeven en is retour eigenaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is een hoop software tehalen bij

 

Wil jij deze link weghalen. deze link is niet volgens de REGELS. ivm keys.

 

[color:"blue"] Spirit_rules[/color]

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

 

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

 

Member van het Openfirmware Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen keys nodig voor FTA = Free To Air en in het NL = vrij te ontvangen...

en ten tweede er staan ook keys op van febr..

Ik wil je alleen maar waarschuwen, maar als je er niet van aan wil trekken, see it ur self

 

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

 

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

 

Member van het Openfirmware Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat je deze info verboden had spitit-rules (moderator) als je hier als moderator wil optreden dan wel zo snel mogelijk een reactie op een bericht van 04-02 10.22.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste ik ben GEEN Moderator.

Ik wil je alleen maar waarschuwen ivm een eventuele BAN

 

Het is niet mijn bedoeling als MOD voor te doen.

 

[color:"blue"] Spirit_rules[/color]

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

 

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

 

Member van het Openfirmware Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom geef je jd geen goede raad ik kijk elke dag op dit boord van af november 2001 ben nooit lid geweest sinds 2003 omdat ik dit boord geen vrijheids van meningsuiting vindt, als ik iets weet mag ik dat delen met andere mensen mijn mening en zo denk ik dat het werkt in een democratie,als je de goede code in een lotto weet wordt je daarvoor beloont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Benjamin en Spirit_rules,

 

Bedankt voor jullie waarschuwing omtrent mijn geplaatste link!

Als de bovenstaande link tegen de regels is, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, temeer omdat ik zelf deze nu niet meer kan weghalen. Echter voor de DSX6010 is wel de enige engelse link die er bestaat. Maar deze staat ook op www.philipsdsi.tk vermeld. Dus als de moderator denkt dat dit niet in orde is, mag hij hem weghalen (ik kan dat dus zlef niet meer gezien de tijd)!

 

Groeten,

 

JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...