Ga naar inhoud


SkyStar2Tv met ProgDVD of myTheatre


Gast

Aanbevolen berichten

Met de DVBviewer kon ik nog de FTA kanalen in de high band ontvangen, maar ProgDVD kan, denk ik, de kaart niet eens vinden, want het het venstertje waar je de LOFs en zo moet instellen gaat niet open. Bij Start in Device Manager gebeurt er niets. Hij geeft ook steeds de melding "Please insert a valid frequency". Als ik doe alsof het een kabelaansluiting is, krijg ik soms wat, maar het scanresultaat wordt meestal niet bewaard. Ik heb 1 keer beeld gehad, maar dat was niet te reproduceren.

 

MyTheatre ziet de kaart wel, en het scannen van een transponder lijkt ook te werken, maar als ik daarna een FTA kanaal kies komt er geen beeld. Volgens de Help zou er bij installatie worden gevraagd of je codecs wilt installeren, maar dat heb ik niet gezien.

 

Ik heb ook ProgDVD met Yankse geprobeerd, maar dat zal ik dan wel fout hebben gedaan, want ik krijg alsmaar foutmeldingen over conflicten met menu's.

 

Ik heb de SkyStar2TV kaart inmiddels in een ander slot gestoken. In dit slot heeft hij tenminste een IRQ die hij niet hoeft te delen (IRQ 21). In het vorige slot moest hij IRQ 22 delen met twee andere gebruikers. Het lijkt tot nu toe geen enkel verschil te maken.

 

Zolangzamerhand ben ik ten einde raad. Help !

 

Luuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Luuk,

welke versie van MyTheatre gebruik je, vanaf 3.0 worden volgens mij geen codecs meer meegeleverd. Installeer eerst 2.76, in C:\Program Files\MPEG2_Codecs staan dan de codecs.

 

Met graphedit kun je bekijken welke codecs (directshow-filters) op je systeem geinstalleerd zijn.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hi Moonchild,

MyTheatre 2.76 doet het wel. 3.08 blijft bij het scannen steken bij DiSeqc setup. Sommige gecodeerde programma's zijn nu ook te ontvangen met Yankse, maar niet C+, NGC, BBCprime, om er een paar te noemen.

Weet iemand hoe dat kan worden verbeterd ?

 

Groeten,

Luuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...