Ga naar inhoud


Vlaanderen op satelliet


Satelliet

Aanbevolen berichten

En om nog meer inkomsten te verwerven heeft integan (antwerpen) nog een mooi truukje;

Krijg ik eind september 2003 de rekening in de bus voor abbonnementsperiode 01 nov 2003 tot 31 okt 2004.

Geen geld , dus niet betaald.

14 november herinnering gekregen.

10 december komt de technieker afsluiten....

 

Drie weken geleden kom ik toevallig de betaalde factuur van 2003 tegen voor mijn abbonnementsperiode die liep tot 31 jan 2004....

Als ze iedereen drie maanden dubbel laten betalen voor hetzelfde, dan gaan ze daar nog gouden zaken doen !!!

Bijgevolg zes weken zonder kabel-tv terwijl er toch voor betaald is geweest....

 

Moraal van het verhaal: betaal nooit blindelings zoals een konijn je rekeningen...

 

Voor mij geen kabel meer !

Link naar reactie
Delen op andere sites


ola,

het toppunt van integan tegenover de anderre kabelmaatschapijen in vlaanderren is als je een abbo op canal plus vlaanderen neemt je enkel 3 zenders heb blauw rood en halmark ook al wil je bijbetalen nadda noppes(bij anderre maatschapijen kan je je pakket uitbreiden ) als je dan naar contact opneemt met canal plus krijg je de uitleg dat integan daar niet aan wil meewerken

als integan daar al niet aan wil meewerken dan lijkt et me sterk dat ze zouden gaan willen meewerken om vlaanderen op sat te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...