Ga naar inhoud


[Pioneer] vastlopen ned 1/2/3


jamrox

Aanbevolen berichten

bij mij lopen vanmorgen ned 1/2/3/ vast groen beeld grijs beeld en moet ik de reciever uitzetten. ook zijn de zenders F.T.A. .Als ik op a druk zie ik nl. geen codering staan en in het + menu staat geen Ca- id.

hebben hier meer last van . Is C digitaal weer aan het rommellen?

 

 

onvangst is 80 %

Heb net weer gekeken is nu alleen nog maar bij ned 3

 

 

 

Heeft iemand een kanalenlijst voor thor ben al een paar daagjes aan het klooien in de avonduurtjes maar ik kan hem niet vinden.graag PM.Alvast bedankt

 

vreemd mijn handtekening is weg????

Jamrox

Philips DSX6072

Pioneer DBRS100 nl firmware wijzigt met de week

vhsat Magic 2 CI Freecam

Jamrox

Link naar reactie
Delen op andere sites


de nieuwste software van Zuegers heb ik na 2 dagen van mijn bct1430 gehaald, niet stabiel en op mijn beeldscherm zie ik vaker groen en grijze vlakken dan normaal beeld. Ik lees weinig over deze instabiele versie, ben ik de enige met deze problemen?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
de nieuwste software van Zuegers heb ik na 2 dagen van mijn bct1430 gehaald, niet stabiel en op mijn beeldscherm zie ik vaker groen en grijze vlakken dan normaal beeld. Ik lees weinig over deze instabiele versie, ben ik de enige met deze problemen?


Kijk een topic: zibi 633 fix 10.
heeft zelfde probleem, vastlopers. momenteel heb ik deze versie draaien: 1430_arkus_2.32 omdat ik voornamelijk naar hispasat kijk, werkt deze het beste. (is niet vertaald)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...