Ga naar inhoud


NEOVO TFT EN STRONG 8000


Gast

Aanbevolen berichten

heb een nieuwe neovo tft 17"en op de composiet ingang heb ik de strong 8000 aangesloten direkt met tulp/tulp [ heb div kabels geprobeerd ] nu heb ik het proleem dat ik kleine groene stippen [ vertikaal boven elkaar zie ] en ong. 6 cm uitelkaar [ dit is het signaal van de strong ] bij bijv. de dvd speler of video heb ik deze stippen niet ? heb div instellingen in mijn strong veranderd helpt niks ? aan de kabels ligt het ook niet want als ik deze omwissel met de dvd is het beeld helemaal strak ????????? wie weet de oplossing mvg Langejan

post-788-1318257883,0582_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde en een kennis van mij ook. Ik heb gebeld met de technische dienst van strong en ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Ze hadden er ook geen oplossing voor (dus dat schiet ook niet op). Bij mij kwam het bijna een jaar terug erin en het is niet erger of minder geworden ongeacht welke firmware ik erin stopte.

 

Helaas moet je er maar mee leren leven.

 

Het gaat bij mij ook om een oud moedel Strong 8000 met groene stippen en als je goed kijkt zie je boven het groen nog een zweem rood.

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...