Ga naar inhoud


Service niet gevonden


Gast

Aanbevolen berichten


Hoe heb je de rotor geinstalleerd? Met de goto of vaste locatiesnummers?

 

Ik vraag dit omdat ik het probleem herken. Na die 3-knops methode was mijn rotor (Stab) de weg kwijt met de goto functie. Bleek dat in de Dreambox blijkbaar de Astra 19 op pos 1 stond, terwijl in de Stab daar de Hotbird geprogrammeerd staat.

 

Uiteindelijk heb ik de Dreambox geflasht, goto ingesteld, Astra 19 ontvangst gecontroleerd, zelf transponderscan gedaan (want het ging weer mis na een lijst erop zetten). Nu loopt het weer naar wens.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@panoramix

Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp het niet helemaal.

Krijg jij nou die melding "Service niet gevonden" ook als je op de achtergrond beeld hebt?

Deze vraag omdat je de indruk wekt dat de FTA gewoon doorkomt.

Is het idd dat je gewoon beeld het, dat kan je via instellingen, geavanceerde instellingen, een vinkje zetten bij foutmeldingen verbergen(mogelijk ook meteen "niet om bevestiging")

 

grtz arie

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de verwarring, ik krijg geen zenders open, ook geen 'free to air' met geen enkele softcam. Bij iedere poging een zender te openen dus de melding omdat ronaldd erin staat 'service niet gevonden' met peter pan in het engels dus 'service could not be found'

 

Bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bold'or,

 

Ik heb de rotor ingesteld met de longtitude en latitude die altijd heeft gewerkt, wel heb ik use motor power input aangevinkt om em direct terug te draaien als ie per ongeluk naar 30 west draait.

 

Ik ga em flashen en de zenders handmatig scannen.

 

Bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de schotel niet door een storm getroffen dat ie op nieuw uitgericht moet wordn? Nu zie ik namelijk een bij het sat scannen een derde meter 'ber'en die geeft nul aan, te vinden onder de snr en acg meter.

 

Bedankt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels werkt alles met de laatste test ronaldd weer behalve hispa, daar geeft hij de melding service niet gevonden. Alles met dezelfde instellingen, na goto een paar keer aan en uit te hebben gezet werkte ineens alles weer. Voor mij een raadsel en hoop dit niet meer mee te maken.

 

Bedankt weer,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...