Ga naar inhoud


ADSL levering


Gast Ringo

Aanbevolen berichten


Dat had ik idd miscchien beter wel kunnen doen Tox,

 

Maar ik wacht nog even tot volgende week af en anders gaat alsnog de brief de deur uit.

 

Misschien binnenkort meer geluk bij een andere provider..

 

Maar kwaad ben ik zeker alleen schiet ik er weinig mee op..

 

Greetzzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvraag geannuleerd.

 

gisteren weer een ander verhaal gehoord en nu eindelijk de waarheid.

Het blijkt dus dat mijn aanvraag tussen wal en schip is geraakt en hierdoor is de aanvraag nooit aangekomen bij hun DSL partner.

Men kon voorlopig nog niet vertellen wat er gaat gebeuren en kan pas na eind maart antwoord geven of dat de aanvraag opnieuw ingediend moet worden.

 

Ik werd toen dus wel even boos en maar besloten de gehele aanvraag in te trekken!

 

8 weken lang naar mijn mening door Demon aan het lijntje gehouden..

Dit houd niet in dat ze in het algemeen slecht er zijn zat mensen die totaal geen problemen hebben met de aanvraag alleen in mijn geval heb het dus aardig tegen gezeten.

 

Nu bij een ander provider een aanvraag ingediend en hopenlijk nu wel binnenkort ADSL..

 

ff duimen dan maar..

 

Greetzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belangrijk:

 

 

 

Op deze pagina wordt automatisch direct de actuele status vermeld. Het orderproces is volledig geautomatiseerd. Demon heeft geen aanvullende informatie. Wij verzoeken u dan ook niet te bellen met vragen over de status van uw aanvraag!

 

 

 

Ordernummer ******: Aanvraag.

 

19-01-2004 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.

27-01-2004 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

27-01-2004 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

11-02-2004 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.

 

Verzenddatum modem : 25-02-2004

Serienummer modem : 47189372

TPG Track & Trace nummer : 3SPSA68364814

 

Met dit Track & Trace nummer kunt u de status van de verzending van uw modem controleren. Door op de onderstaande link te drukken kunt u de verzend status direct opvragen.

Verzend status controleren

18-02-2004 Opgeleverd. De lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement.

 

 

en het werkt prima

Ringo ik denk dat je gewoon domme pech hebt gehad

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nog even en ik ga echt het hele alfabet opnoemen in vloekwoorden...

 

Heb ik de ADSL aanvraag bij Demon toen opgezegt netjes ergens anders een nieuwe aanvraag ingediend vandaag ook mijn modem binnen gekregen en zou de lijn opgeleverd zijn blijkt er weer een fout gemaakt te zijn door BBned waardoor ik geen IP adres krijg...ARGGGGGGGGGGGGGGGGG...

 

Modem geeft wel aan dat er een ADSL lijn is maar maakt RX errors.

Lijn nagekeken blijkt idd het een en ander niet goed gegaan te zijn maar aangezien het bijna weekend is kunnen ze pas misschien maandag gaan kijken..

 

Tis toch wat ik krijg nog eens een ADSL complex hier..

 

Waar BBned mee bezig is mag joost weten maar het lijkt mij toch wel dat je een lijn controleerd voordat je hem aanbied als opgeleverd.

 

Greetzzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

en ik heb na jouw aangevraagt en hier draaid het al een maand

eigenlijk moet je dan een jaar draaien en dan mag je er een ander contract van maken

nu heb ik het bericht gekregen dat ik een 8 megabit verbinding krijg v.a. volgende week

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...