Ga naar inhoud


Stabiele rotor


Optimist

Aanbevolen berichten

Ik heb een Stab rotor en ik merk dat die na anderhalf jaar trouwe dienst toch wel wat aan het slijten is. De rotor heeft een beetje speling en volgens de meeste forumleden is die speling tamelijk normaal.

 

Nu streef ik er altijd naar om de zaak zo perfect mogelijk te krijgen, dus ik wil de rotor eigenlijk vervangen door een draaibaar systeem die GEEN speling (gaat) vertonen. Wat is dan een goede oplossing en waar is die te koop?

 

Het hoeft beslist geen heel goedkope oplossing te zijn; wat mij betreft gaat kwaliteit voor. Mijn schotelantenne heeft een diameter van 1 meter 20.

 

Dank voor je reactie!

 

Optimist

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

Ik vermoed dat de meeste systemen wat speling hebben, of je moet met een actuater werken. Die is snel en heeft geen speling. Alleen kun je die niet rechtstreeks aansturen met de gewoone ontvanger.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zeker eens kijken naar zo'n polarmount. Wil wel een redelijk goede hebben, dus dat wordt even zoeken. Het valt me sowieso op dat veel satellietwinkels in Nederland zo'n beetje hetzelfde assortiment voeren. Het lijkt erop dat er in Duitsland veel meer keuze is, klopt dat?

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...