Ga naar inhoud


2e hd via usb


Gast

Aanbevolen berichten

ik ga een 2e hd plaatsen op mijn laptop via de usb hoe moet ik te werk gaan moet ik de hd formatteren en dan op de laptop aansluiten of moet er ook nog win xp opzetten

ik ga deze alleen gebruiken vooor opslag van data

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hoeft er geen OS op te zetten, je hebt immers al een besturingssysteem. gewoon dat ding aansluiten en klaar. met een peetje pech kent Windows XP de schijf niet, dan moet je de meegeleverde software installeren. Vervolgens de HDD formateren en je hebt een dataschijf.

 

dit alles ook te vinden in de gebruikshandleiding van de HDD.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan deze ook gebruikt worden als ik er bijvoorbeeld programmer software opzet (dit wil ik niet op de laptop installeren)

en kan de schijf ook op mijn vaste computer aangesloten worden(win98) en daar de programmer software gebruiken zonder deze te installeren

beetje duidelijke uitleg wat mijn bedoeling is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk er wel aan dat er meestal verschillende versies zijn voor WIN-XP eb voor WIN-98.

Een speciale WIN-XP versie zal beslist niet draaien op een WIN 98 machine, en andersom ook niet.

 

Ik heb het zelf ook lopen, maar gebruik die HD eigenlijk alleen als een zeer grote data schijf, MP3 en divx downloadschijf, opslag, Office data schijf etc. Enkele kleine progjes lopen er ook op, als ze maar bij installatie niets wegschrijven in register, of WIN-dir.

laptop: WIN-XP, desktop: WIN 98SE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...