Ga naar inhoud


.ts and project-X met Nero ...


hels

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een paar films opgenomen op de Dreambox.

De bestanden naar PC gekopieerd in 1 bestand.

 

Vervolgens wil ik dit met 'project-X' uit elkaar trekken naar bestanden die ik dan mbv. Nero (6) op een DVD wil zetten.

 

Dit heb ik in het verleden gedaan (toen met Nero 5.5), maar na een herinstallatie van mijn PC blijf ik problemen houden. Ik kan de .ts file met Project-X in de video en geluids files omzetten (die volgens de log informatie beide even lang duren), maar als ik dit in Nero wil bewerken, dan is het geluids fragment ongeveer 1.5 keer zo lang als het beeld fragment. Editten is dus geen doen en beeld en geluid lopen dan uit elkaar.

 

Kent iemand dit probleem en weet iemand waar het aan ligt (project-X or Nero 6)?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites


Diverse software uitgeprobeerd en uiteindelijk is dit de meest stabiele en snelste methode :

 

1. Dreamtsman (ophalen .ts bsetanden van Dreambox)

2. Project-X DEMUX

3. DVD Lab 1.5

 

Geen sync en andere problemen meer !

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

zorgt het programma ProjectX ervoor dat het .ts bestand wordt omgezet naar mpg?

 

En als ik met cuteftp naar de bestanden kijk op mijn harde schijf van de Dreambox dan zie ik daar ook een .eit bestand.

Ik lees er nergens wat over dus het zal wel niet belangrijk zijn, maar toch nieuwsgierig als ik ben wil ik wel weten waar dit bestand voor is!

Bij 1 opname is er trouwens geen .eit bestand gemaakt. Dit is ook de enige opgenomen van een FTA zender. Heeft het daar ook mee te maken?

 

Groetjes

Twan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...