Ga naar inhoud


Nieuwe versie van DownloadMaster! (v1.2)


Ron

Aanbevolen berichten


hi Toxic[Q] ,<BR>werkt mooi die nieuwe dlmaster, zeker nu met die nieuwe functie ( Get some kodes ). cool.gif" border="0 <BR>maar ik zie dat het nog steeds een beta versie is. wat houd dit in ??<BR>dat ie dadelijk nog meer functie krijgt? laugh.gif" border="0 <P>groetjes van de kabouter wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het aan mij ligt mogen de codes zometeen via een script op de site in een MySQL database opgeslagen gaan worden zodat het programma zometeen de codes gewoon uit de database kan halen zodat je alleen nog maar een file hoeft te selecteren.<BR>Ook zou het dan mogelijk zijn gewoon zelf een "jouw" server direct klaar te maken voor download master zonder eerst te mailen e.d.<BR>Gewoon even de gewenste url en server naam in een databaseje posten en klaar is Clara.<BR>Ik weet alleen niet hoe 666software daar over denkt en of hij de mogelijkheid heeft dat qua tijd en mogelijkheden te realiseren.<P>Groeten,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al aan zoiets bezig maar jullie moeten<BR>er al weer over praten voor dat ik zover ben<BR>weer niet gelukt volgende keer beter.<P>@Kabouter<P>ik denk laat ik het maar met een k schrijven<BR>het tenslotte toch ook <B>K</B>bouter<P>@ toxic[Q]<BR>nu je er toch over bezig bent mail me je gedachte ff<P>De Groente

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...