Ga naar inhoud


Nieuwe versie van DownloadMaster! (v1.2)


Ron

Aanbevolen berichten


Hoi,<BR>Er zullen altijd mensen bestaan die toch weer wat vinden om over te z**ken:-))<BR>Zoals ik!<BR>DL-master werkt prima, maar.......<BR>Is het echt nodig dat hij mijn hele desktop bezet? (Ik kan nergens meer aan)<BR>Misschien een tip:<BR>Ik ben nogal lui aangelegd, dus een vraag: waarom wordt cut(engels:-)) & paste niet ondersteund?<BR>LET OP!<BR>Dit is positief bedoeld!!!!!<BR> Groetjes, laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Mijn Frans is bijzonder slecht dus help me even op weh a.u.b:-)) <HR></BLOCKQUOTE><P>Je nederlands is ook niet alles.....<BR>Hahahahahahahaha<BR>Geintjuhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kweetniet,<P>Dat DownloadMaster je hele desktop in beslag neemt en je geen andere programma's meer kunt starten heeft te maken met een beveiliging tegen het maken van een ram-dump.<BR>Copy/Paste werkt nog steeds prima.<BR>selecteren wat je wilt kopiëren en dan Ctrl+C naar het invoervenster en dan Ctrl+V.<BR>Ik denk dat het makkelijker (en sneller) is gewoon die 3 x 5 letters "live" in te typen laugh.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit héél goed want nu typ je al foutloos over tongue.gif" border="0 <P>En verder wat met die "tripod" in de helpfiles die géén direct linking toestaat ? Kan verwarring stichten want juist dààrom had ik eerst een tripod account aangemaakt... om pas daarna van jou te vernemen dat ik een andere moest kiezen laugh.gif" border="0 <BR>Waarom niet gewoon "mijnserver.com" ?

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wilde ik ff kwijt dat het zeer goed werkt, alleen zou het een aanvulling kunnen zijn dat ie een melding geeft wanneer die de file heeft geload. Hij download heel snel, steeds dacht ik dat ik hem niet had terwijl die allang in mijn pc stond. <P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is zie je bij kleine bestanden<BR>heel snel een progressbar voorbij schieten<BR>en aangezien niet iedereen in het bezit is<BR>van een 21" monitor kan ik de bar geen 40cm<BR>lang maken.dus niet met je ogen knipperen laugh.gif" border="0 <P>Maar dergelijke opmerkingen moeten via<BR>dlmaster@sat4all.com<BR>dus voor een ieder die dit leest denk hier aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...