Ga naar inhoud


Digiturk van CryptoWorks -> Nagra 3 ?


Aanbevolen berichten

Uit een vertrouwelijke bron heb ik vernomen dat, Digiturk waarschijnlijk van Crypto naar Nagra 3 zal overstappen. En het paket wat zich momenteel op Eutel W3 7.0°E bevindt uiteindelijk richting Turksat 42.0°E zal verplaatsen. Dit zou rond maand Mei gerealiseerd moeten worden. Nogmaals dit is nog niet zeker. Helaas kan ik geen link geven, omdat ik dit niet op een site heb gelezen.

 

mazzel,

-| Dreambox 7000S + Dreambox DM500 |--| Disecq 1.2 |--| 100 cm Schotel |--| 80GB |-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Digiturk is druk bezig alle Cryptoworks V-2 kaarten om te wisselen voor V-3 kaarten. Tot nu toe alleen bij nieuwe abonnees maar omdat de V-2 kaart openligt als je er een autoblokker tussenzet en dit bij de V-3 kaart niet schijnt te kunnen neem ik aan dat ze ook alle bestaande abonnees een nieuw kaartje gaan geven. Dat de redelijk goed dichtgetimmerde Cryptoworks codering wordt verlaten lijkt me niet echt aannemelijk.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...